Ha ha . De er ikke sanne altså. Det der gjør de med vilje
Og den blir enda smekrere med Q1
Games Farm har også et nært samarbeid med International Hobo LTD, som har jobbet mye med blant annet Tropico 6.
Games Farm works in close cooperation with International Hobo, Ltd on the development of most of the Games Farm’s projects. International Hobo, Ltd provides game design, scripting service, consulting and QA assistance for projects of Games Farm, delivering one of the world-wide top game design and experience aboard.
http://www.games-farm.com/companyinfo.html
Noe som er seriøst galt når en slik nyhet ikke får litt fart på kurs og volum… er folk blitt helt tilbakestående?
Satt enn ordre jeg
Ett lite gjesp av en nyhet muligens?
750 på 16,66?
Det er ikke noen kjempenyhet at de greier å leie inn et firma tilå utvikle et spill for seg da.
Jeg synes det er positivt at de får mer i pipeline og prøver nye samarbeidspartenere men noen “big thingy” er det jo ikke.
Det har väl folk varit länge?
https://store.steampowered.com/app/585450/Shadows_Awakening/
eller
https://store.steampowered.com/app/404590/Vikings__Wolves_of_Midgard/
pluss skins fra Heroic Signatures
= Masse penger?
Det begynner å balle på seg!
I och med att det är att få ut spel på marknaden de lever av så borde det vara ganska big news. Och som du säger; ännu en partner med “proven trackrecord” och spel som fått generellt positiva reviews.
Detta stärker Funcom’s position som publisher och fler samarbetspartners och aktionärer på nya marknader får upp ögonen för Funcom. Jag tror mycket av rewarden för denna deal ligger i kölvattnet.
Och sist men inte minst så tillrättalägger det för att vi får vänta en väldigt lång på det “dåliga kvartalet”; det börjar bli ganska länge sen de snyltade från stridskassan nu
Jo dette er helt klart en betydelig nyhet. Har folk blitt helt huggærne eller…?
Legges sten på sten og for hver av disse bygges der fundamentale opp opp opp! Så om denne stenen vektes 1% eller 5% kan selvfølgelig diskuteres, men kom ikke her å BAIS med å si at det er ubetydelig!
Er vel ikke akkurat så mye baissing det Krafer kom med der.
Litt overrasket over at tittelen ikke er for 2020.
The game will be developed by Games Farm and published by Funcom, with a release
planned to happen during 2021.
Gjetter på at dette er et action rpg, kanskje basert på Solomon Kane? Jeg vet ikke om de vil bruke en så stor IP på dette, men så sier Funcom lite om størrelsen på satsingen…
Noen som har lyst til å kommentere utvikleren her? Det ser ikke ut til at de heeelt har fått det til tidligere.
Sånn ja, der begynner det å røre litt på seg. Skulle tro det kun fantes dysletikere her som trenger f… meg tre kvarter for å stotre seg gjennom og forstå en enkel børsmelding som dette… ok /rant off
Stinker bais lang vei. Min mening! #stay krenka
Får du Untz Untz roe deg ned litt da. Jeg sier jo det er positivt. Men må da være lov å ikke mene at det er en kjempenyhet.
Ok da, du får lov (under tvil…)
Dette er ikke ålreit
Mens dette er?
Seriøst folkens?
Hvorfor er det ikke en stor nyhet at Funcom skal gi ut enda et spill som genererer inntekter i årene framover?
Er det fordi noen eksperter her inne har sett på review scoren til mange av titlene de har laget og bestemt at dette trolig blir dritt?
På tide at en av ekspertene sender Funcom en mail og tipser om at de burde sjekke sånt på forhånd før de inngår dyre avtaler med utviklere. Si at de må søke på utviklerens navn på Steam, for da får de opp en oversikt med hva de har laget fra før. Dette er helt sikkert ikke Funcom klar over.