Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Bättre för kursen med mindre snack på TI… hoppas ballasten är ute :smiley:

Kanskje siste mulighet å laste opp billig.
Da laster folk opp i det stille så ikke kursen stikker …

1 Like

Nu har folk nok sparet på skatten ved at realisere tabet i Funcom, og køber nu op igen i det stille

Tror nesten ikke det ble utslagsgivende i år pga ASK i Norge.

1 Like

rt 12.78 en fin dag så langt. Det er mange som tok tapet og kjøper inn igjen på nytt nå tror jeg. ASK motvirker nok denne effekten litt, men langt i fra alt. Det er desverre ikke sånn at Funcom plutselig har begynt å selge mer spill. Det tuter og går det toget. Selv har jeg sittet helt stille. Benyttet meg ikke av den muligheten da jeg var redd for å måtte kjøpe tilbake 5-10% høyere.

5 Likes

Lidt for tidligt at få højdeskræk.
Formentlig daytraderere, der nu tager gevinst.

kjøpte for tidlig jeg. kjøpte på flere nivåer ned til 15, etter det har jeg sittet stille. ventet på rekylen siden det ikke er none reell grunn til fallet sånn som jeg ser det.

1 Like

for tidlig å gevinstsikre, tror Fun kommer langt over 13 i løpet av denne uken;-)

Det er nok veldig veldig få som kan gevinstsikre nå i det hele tatt :wink:

Kursen er unormalt lav det er helt sikkert. Så frem til kursen er 17.50 igjen kan vi bare si at kursen fortsatt føler på etterdønningen etter panikksalget i høst. Om noen kjøper inn en traderpott nå og selger den på 16 kroner sier jeg ingenting på. Men ingen blir genierklært av den grunn. Gratulerer, du tok i mot gratis penger på gata. De gir ikke ut diplom i fra Mensa for det.

5 Likes

Nei, det kan du si. Selv er jeg ikke i nærheten ennå;-) Men det er alltids noen daytradere som er fornøyd med 2-5% intradag, så det var muligens det vi så nå.

1 Like

Det var meg :wink:

Begynt med daytrading igjen @Hakon? :stuck_out_tongue:

1 Like

Snitte litt ned og sånn da

1 Like

Ask har en ny motvirkende effekt, men jeg mener fortsatt at psykologien om at man selger seg ut i desember enten for å renske opp i port før nyåret, ta tapet eller fordi man tror andre skal gjøre det- fortsett råder. Etter bevegelsene siste måneder gjør at Fun kan bli en av de berømte nyttårsrakettene i Januar.

4 Likes

Jeg har posisjonert meg for det, så håper du har rett. :smiley:

3 Likes

Ingen poster på over 10 000 aksjer som er solgt i Funcom i dag. Mindre omsetning enn jeg forventet i dag.

Djevelsk godt, Funcom endte opp 6,66% i dag, close på 12,692 :sunglasses:

… på elendig volum.

3 Likes

Vekk meg når kursen er over 20 igjen :sleeping:

7 Likes

666 Djævelenes tegn.
Betyder det vi kan se djævelske stigning, fald eller udsving :thinking:

Tipper det er et godt tegn, og at vi får en djevelsk stigning fremover ja😉 God start på året, selv om det er mye som skal hentes igjen. Over 13 i løpet av uken er mitt bet!