Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Vår gode venn Asp hadde 666 likes når han hauset som verst.
Etter det gikk det bare ned .

Håper 666 blir bedre tegn denne gang :eyes:

2 Likes

4 Likes

Aksjen ser mye lettere ut i dag enn den har var i romjulen. Den virker overmoden for en rekyl opp til rundt 15,70 kr.

Vurderer om jeg skal ha litt mer X2 frem til da, ser at nordea roboten kjøper 2-4 ganger (snitt rundt 3.5) av det vanlige papiret for hver X2 man kjøper. Sitte på de til rundt 15 kr og se hvor mye futt som er igjen, evnt selge der.

Flere som tenker i samme bane? :slight_smile:

Kan bli en fin OHS etter hvert om denne bunnen danner hodet!

1 Like

Godt nytt år godtfolk :slight_smile:
Det er vanskelig å ha noe som helst «tillit» til aksje-kursen lengre. Det tror jeg også er mye av grunnen til at det er relativt stille her inne. Ikke nødvendigvis KUN at mange har solgt. Jeg har ståltroen på selskapet og casen. Turnarounden har vært imponerende til nå. Vi får se om kursen kan få lov til å puste litt … Da ville kanskje noe av «troen» vendt tilbake … Tvilsomt at det skjer. I mellomtiden får man prøve å småtrade litt eller gjøre noe annet. Jeg er rimelig bombesikker på at kurser på disse nivåene vil vi innen 2 (1?) år se tilbake på å flire av … Take care :v:

9 Likes

Kan vi ikke bare få den over 13 først som sist, så vi kan begynne ferden mot 14.15.16.17 … osv😉

1 Like

Køberne humper efter👍🏻

Edit: Robotten humper også

1 Like

Se der ja👍

Aaand it’s gone :joy:

og sånn går no dagan😉

Robotter på steroider :thinking:

I dag ble oppgangen stoppet av stygge tall fra US dessverre. Hadde futtene snudd til blått og de hadde åpnet i blått istedet for blodrødt, hadde vi passert 13,50 i dag. Nå må vi belage oss på en tøff dag i morgen, om ikke det skjer noe drastisk i løpet av kvelden der borte, i positiv retning. Stay long😉

Edit: Nevermind - carry on, Funcom skal visst fortsette med å være i et 1 til 1 forhold med US-indekser.

1 Like

Funcom endte opp 1,89%. Skjønner ikke hvorfor folk syter. 500k aksjer omsatt.

Og når man ser på referanselisten min. så er det meste ned. Dette kunne fint blitt en minus dag.

bilde

10 Likes

Spørs hvordan det blir i morgen da?

Opp eller ned. Se frem til Q4 så neste spill .
Opp eller ned?

Hmm… Fun er jo ikke frakoblet makro.

Funcom kan fint levere et godt Q4 og et nytt spill som blir en megasuksess, og allikevel kan kursen tryne ytterligere.

Det sørger jo vi for😀

Edit: men seriøst. Det er jo vi som har aksjer som sørger for kursfall. Det er ikke Apple ,Trump, Facebook eller olje som har skylda.

Det er meg, asp, gordon, irathi, fjerten, christian, hakon, svensken osv… osv. Vi selger på bid.

2 Likes

Hegnar Investor.

Jeg hjalp aksjen med fra 18, 17 og 16, men har hjulpet opp fra 11, 12 og 13. Sa jo fra når jeg solgte: Ikke vær den jeg kjøper aksjer av. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Nå går det jo litt oppover igjen da🙂. La oss håpe det er langvarig.