Varer til i morgen😝
Spillbransjen er ikke noen tullete nisjebransje lengre nei, stadig økende popularitet for sektoren vil nok etter hvert reflekteres i kursen såfremt Funcom fortsetter å levere, og større investorer vil tvinges til å åpne øynene også på oslo børs.
Syntes det er svakt av ledelsen dersom de ikke kommer med en melding på ca- salg i morgen. Da har det gått 1 mnd og man bør av transparancy -årsaker og usikkerhet forklare til markedet som helhet hvordan salget har gått. Ikke alle har en range å gå ut i fra, og det gir aksjonær-tillit ved å redegjøre for hvordan virksomheten gjør det. Når Q-rapporten kommer bør man gå dypere inn på segmentene, videre utvikling av spillet, DLC osv.
Funcom har dessverre som policy å ikke opplyse om salgstall så fremt de ikke mener de er oppsiktsvekkende gode. Jeg blir i hvertfall veldig overrasket om det kommer en melding med salgstall i morgen.
På ett vis greit at de ikke sier så mye om salgstall mellom rapportene men jeg synes de burde hatt langt mer åpenhet rundt dette i rapportene.
Ogga bogga bogga:
Det snakkes mye om algoritmer og robothandel i Funcomtrådene, se på dette klippet som forklarer i detalj hvordan situasjonen har utviklet seg. Også ekstra spennende mtp bud på Oslo Børs, hvordan blir tilstandene her da?
Det går visst opp hver gang jeg tror det skal ned, og ned hver gang jeg tror det skal opp😵
04/01-2019 10:31:01: (FUNCOM) NOTICE OF CHANGED SHAREHOLDING
inb4 E24:
Storaksjonær selger seg ned i Funcom!
Kan du linke
Under meldeplikten, de skal dumpe!!!11
Memes til side, det var en spøk min gode danske.
Sist gang Avanza - som er konto som representerer totalt 1500+ svensker - solgte litt skrev E24 at “storaksjonær selger seg ned”.
Fordi norske finansjournalister og finanspresse er 100 prosent talentløse.
Kunne ikke lige forstå det.
Havde lige læst, at Avanza igen er over 5%
Jeg gir en øl i nyhavn ved lejlighed😉
Tror det var en julehjelp…
Jeg har ikke fulgt nøye med de siste månedene, men det er ingen sperrer i ordreboka
før 16,5 som det har vært snakket om her tidligere. Hva skjer?
Ser du på linken med video over jeg postet ifht de såkalte sperrepostene så ser du fort en mulig forklaring på hvorfor de forsvinner så fort
Null volum, utbombet kurs og aksjen er kraftig underpriset.
Med Q4 i februar ser vi en P/E på ~10-15?
Uansett er det lav kjøpsinteresse - mon tro om Funcom slår indeks i dag
sett den tidligere, en god mulighet for noe sånt ja. takker
Der bliver købt store poster og så bliver den solgt ned, med meget få aktier i forhold.
Fin måde at hamstrer aktier på