Omsättningen är inte through the roof idag direkt
Jeg forventet 1-2 kroner ned denne uka siden mange tradere ikke vil sitte inne til tirsdag neste uke. Men ser ut som de allerede var ute før helga. Folk er vel stort sett dratt på fjellet nå før meningsmannen skal ut på veiene.
Tror mer en halve landet har påskeferie her🙂.
Og en meget stor andel av de som har råd til å spille på børsen er nok representert av de som har ferie.
F… …
Her sitter jeg med 2 unger med halsbetennelse og øyekatarr, og ser ikke en drit… Er en duft av bleiejobb her og…(kona er på jobb og jeg har pappaperm)
Ikke misunnelig i det hele tatt.
Ja, det kan jag skriva under på. Har varit ensam på kontoret hela förmiddagen . Dags för mig att ta lite påskledigt själv
Er litt ille at Conan Chop Chop blir liggende som en nyhet hos E24… https://aksjelive.e24.no/instrument/FUNCOM.OSE
Forstår ikke helt hvorfor Dune spillet er lagt under insider men her er noen nyheter iallfall.
Momoa tar skjegget pga rollen han har i Dune filmen. Så nå starte det!
“Kommende Funcom millionærer, er som alle andre millionærer”
No…it is the environment man…
« Tenk at han bryr seg så mye om jorden vår at han ofrer skjegget sitt. Heretter blir det bare resirkulerbare flasker på meg! », roser en kvinne.
Enda en kjendis med privatfly og med en forkjærlighet for biler og motorsykler, som skal vise oss hvordan vi skal bli mer miljøvennlige .
Kan jo sies at det finnes noen utfordringer med resirkulering av aluminimum også. Det er en kostbar prosess og for hvert tonn aluminium som resirkuleres, produseres det 200-500kg med giftig slam som må håndteres på en eller annen måte. Ved smelting av aluminium produseres det også mye giftstoffer som slippes ut i lufta. I tillegg kan det være skadelig for mennesker å få for mye aluminium i kroppen.
https://infinitummovement.no/resirkulere-aluminium/
Sorry for off topic men det er lurt å resirkulere aluminium🙂.
Enorme mengder energi spart og veldig mye mer miljøvennlig en å utvinne.
Det er bedre å resirkulere enn å lage nytt ja, sier ikke noe på det. Men her var det vel snakk om å bruke aluminium i stedet for noe annet
Beste er vel å være flink å ta med seg vann hjemmefra å bruke
Interessant kommentar
Jeg er kjempefornøyd med Epic Store selv, får jo gratis spill derfra hver 2. uke. Jeg liker også layouten og synes den er lagt opp på en minimalistisk og grei måte, samt at den er rask. Greit nok at den mangler en del funksjoner som Steam har, men dette kommer jo etter hvert. Er jo bare flott at Steam får konkurranse, og kanskje må endre på de 30% som de har kunnet ta på grunn av at de har hatt tilnærmet monopol. Den tiden er heldigvis forbi.
At Funcom med sin nye coop shooter kun må gi 12% til Epic Store, samt slippe lisensen for Unreal på 5% som ikke lenger regnes med - altså det er jo enorme summer det er snakk om! Og konkurranse gagner jo selvfølgelig også oss forbrukere . At noen kan være i mot at Steammonopolet forsvinner skjønner jeg absolutt ingenting av.
Hva tjener forbrukerne på å bruke epic? Samme eller høyere priser, langt dårligere funksjonalitet. Godt mulig det er lukrativt for utgivere, ihvertfall midlertidig.
Ellers så tar jo artikkelen opp det meste…
Det er klart at konkurranse kan føre til bedre priser. Det gjør som regel det.
Er det konkurranse å betale utgivere for å kun utgi på din plattform? Det blir ikke bedre priser om du kun får kjøpt et produkt på en butikk, det er jo det som er monopol?
Dette fører bare til mer piratkopiering.