Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Tror ikke det er enten eller. Tror det er begge deler.

Men det skremmer ikke oss🙂.

Kjipt når vi blir tatt på senga, men av og til treffer vi jo og, og jeg tror ikke det er så mange andre plasser jeg kunne tjent bedre i alle fall… og når/om det opphører så blir det jackpot om man er inne.

1 Like

da var det 5 K på 17
og så 5 K til på 16

Skal vi få 5 K til på 15??

1 Like

Dette mønsteret er finnes ikke spennende lenger :sleeping:

5 Likes

La inn kjøp på 3500 til!

8 Likes

Eneste grunn til at Atle driver med dette er at han trenger penger til regninger og is.

Glemmer aldri han sa det om andre folk sine salg på høy 20-tallet🤣

4 Likes

Dette er penger på gata nå…

Vi skal opp mot CU 30.mai

2 Likes
2 Likes

Det er snart kvartalsrapport og spillslipp, blir bra dette. Ri ut de netse par dagene, skulle du ha solgt kanskje for 1 uke siden eller noe slik

1 Like

Ja det var alle idotene som solgte på 17,90 og 18,0 da vi fikk brudd opp. :wink:

Så måtte jo Investtech komme med kjøpsanbefaling pga bruddet.

Da benytta ASP anledningen til å dumpe ut på de som kjøpte

1 Like

Vi er heldige som har aksjer i Funcom, som en vis mann sa en gang. Husker ikke hvem.

Vi bor i et rally opp og ned

Du misforstår hensikten med denne testen. Jeg har nå bevist at 5-6 personer lett kan manipulere Google Trends. Nå er aksjonen avsluttet og ting vil normalisere seg.

Hvis jeg hadde hatt 1 500 000 aksjer eller si, 4 500 000 aksjer og tjente 50 000 per 1-3 øre kursen steg og trodde folk hørte på troverdige tekinvestorer som brukte Google Trends. Så ville jeg kunne betalt 50 personer globalt, delt de inn i grupper og fått grafen til å øke med høyere bunner og høyere topper i 1 mnd nå før lansering.

Spørsmålet var om det lot seg manipulere. Svaret er ja.

2 Likes

Bare å ta det med ro og sitte stille. Blir pluss allerede i dag igjen😉

1 Like

Vi vet jo at Google Trends baserer seg på Google søk og når interessen er nær null og x antall personer foretar et eller flere søk så er det vel bare naturlig at man ser en økning. Men å overføre det til at 50 personer kan generere masse søk over tid og oppnå det du påstår mener jeg er to forskjellige ting.
At 9 perosner mot “normalt” 2 søker på CU får sannsynligvis ikke de helt store alarmklokkene hos Google til å ringe.

Men Google Trends kan selsvagt til et vist nivå manipuleres. Men skal man manipulere til store nivåer må man nok bruke verktøy som genererer masse søk og spørsmålet er jo om det fanges opp. Går jo an å teste det også :slight_smile:

Hvis jeg får god tid kan jeg jo førsøke å sette opp et verktøy til å kjøre masse søk en kort periode og se om det gir utslag.

2 Likes

Man øker gradvis, fra ulike IP adresser, i ulike land. Lurer lett Google Trends. Selvsagt vanskeligere å manipulere jo høyere interessen er. Spill som CU og Myz er nok ingen problem å manipulere om man bruker litt ressurser og planlegger en god strategi for det. For å unngå å sette i gang alarmer hos Google bl.a. koordinere med slipp av trailer etc. Gjerne kjøre et eget opplegg for YouTube samtidig.

Har økt til 88,5K aksjer nå :slight_smile:

fra ca 60

5 Likes

50000 - 53500 her :stuck_out_tongue:

3 Likes

Hehe, jeg er også nokså sikker på oppgang ila. mai og vurderer forløpende å ta noe kortsiktig ut av Nanopotten min for å snitte ned i Fun. Who would have thought :slight_smile:

2 Likes

Må ta med det fundamentale i beregningen, og skulle man måtte sitte en stund så vet man hva som kommer i form av Conan singleplayer (750k solgte ++,coop shooter og dune). Den sikkerheten har du ikke i nano :wink:

Dukker nok opp mer penger på gata nå som de som fikk på første dip skal selge ut igjen.