Du får prøve med fax 
Hmmmm
Og med DnB nede sa gar kursen opp.
Kanskje det kan vaere losningen for en bedre kursutvikling?
Åssen funker denne egentlig?
https://www.nordnet.no/mux/web/marknaden/aktiehemsidan/index.html?identifier=2088675&marketid=15
Edit:
Ja jeg vet den har vært siden 2017 freud, jeg quoter jo et innlegg derfra.
Men har aldri brukt sånne før, så spør om hvordan de oppfører seg. er det sånn man bør kjøpe og selge intradag?
Denne tror jeg har vært en stund.
Ref. ønsket ovenfor å lage sin egen robot, det finnes så vidt jeg vet og kan blant annet gjøres i Netfonds. Der kan man bygge sin egen robot etter algoritmer.
Men skal sies du bør vite litt hva du driver med først, lett å rote det til 
Her er artikkel om temaet, ser den er noen år men likevel:
Så her er bare å bygge, håper på noen artige feilprogrammeringer fremover 
Hmm må jeg sjekke ut litt nærmere 
Må vel passe på så det ikke blir en kraftig lærepenge da.
Noen som har sett på sammenheng mellom handelen i den ETN`en og den suspekte handelen som hyppig blir omtalt her?
Aksjen stiger nesten 6% og ikke ett kvekk fra folket. Virke som noen har solgt? 
Istedet snakker man om algoritmer for det er så smart og anstendig måte å tjene penger på
I dag er det bare kjøpt, jeg avventer til vi runder 18 på vei opp før jeg kommer med en kommentar ala “Der! Da er vi på plass igjen før det smalt”.
Hvem sender inn forslag påvegne av Tekinvestor, mindre skatt til spillselskaper 
Så jeg ble nevnt her med de “19” aksjeordrene. Litt artig, fordi jeg kjøpte 18 i går på 15.9. Søren meg 11kr fortjeneste det nå vet
Gjenta det 100.000 ganger og du har en mill 

Med de svingningene i Funcom er det fort mulig vet. Med eksponentiell vekst trenger jeg bare gjøre det 280 ganger for å få en mill
Du har da iallefall mindsetten, det skal du ha! 
Det skal nevnes at enkelte medlemmer her inne har drevet endel lobby mot Pareto siden Q4 tallene kom ut 
Godt å se at ting virker ( Pareto hadde 30% belåning, nå får de 40%).
Du mener at de hadde 20?
Nei den har 30% nå.
Det er skrivefeil i lista fra Pareto.
Ble økt fra 20 til 30% en gang i 2018.