Noe sier meg at skattemyndighetene ikke er helt enig i dette rådet. Men interessant å høre hvordan du tenker.
Punkt A-E er iallefall interessant ifht hvordan du trikser mellom kjøp og salg både privat og via firma, og det har store kursmessige utfall når det skjer. Det representerer også en kraftig porsjon av dagsvolumet. Det er en uthalelsestaktikk du kan tjene store penger på ved å selge litt som nå rundt 18 kroner, for så å dumpe ut på topp med høyt volum, drepe momentum og skape frykt og usikkerhet og handle deg inn igjen rimeligere.
Dette er jo en kjent ting. Du kan flytte aksjer mellom ASK uten å måtte realisere, så 1 des sammler du alle taperaksjene i en ASK, selger de og tar inn tapet.
Nå, blir det noe oppgang igjen snart, var tendenser til akkumulering på lavt volum noen dager nå, skulle tro caset var interessant igjen for flere nå. Eller må vi nedom 15 blank før vi snur opp igjen?
Ellers er det vel så smått de begynner med litt mer rundt CU, men det er vel noe tidlig enda?

Tenker at tipser man Stockwatch etc om det samme mange nok ganger så vil det tilslutt skje noe. Er bare å fortsette. Nettet snører seg litt for hver gang.
Som jeg skrev i ett inleggg nettopp så vil jeg iallefall takke isolert sett for jobben som er gjort relatert til IR biten, det er jo med på å bidra til ett mer stabilt Funcom i tiden fremover. Det er rom for flere større fond fremover, og jeg synes kursmessig det bør være lukrativt ifht å komme inn på ett "tidlig"tidspunkt.
Hva gjelder handlemønster så er det en annen ting jeg ikke er enig i, hvor vidt det er lovlig eller ei kan jeg ikke nok om, at det er ullent og kjipt er det ikke noe å si på 
Hadde vært litt gøy om nettmeglerne hadde implementert muligheten til å legge inn ordre av typen “Kjøp totalt 1900 aksjer, 19 stk om gangen med 2 sekunders mellomrom” så man kunne lekt robot 

Finnes vel meglere som tilbyr interface mot algoritme bruk. Hvor lønnsomt det er med prisene vi som retailers får er vel et annet spørsmål 
Dette er jo bare han studentfyren som har fått med seg hele klassen 
50k köp på 16.00 som blev slukat. nu kom 32k till.
Samme her - det passer mildt sagt dårlig.
DNB er dårlige greier. Altfor ustabilt…
En av grunnene til at jeg bytta megler for en stund tilbake. Kosta meg mye penger. Måtte ringe inn for å få lagt inn ordre… de prøvde seg på at de skulle ha 500kr i kurtasje… Den måtte de stappe en viss plass…
Selv ikke det er oppe å går nå. Det er for dårlig, vi er tross alt i 2019 
Sikkert samme fyren som kjøper og selger til seg selv
Jaja, dere som ikke har DNB får handle når muligheten er der 
Vært nede i timesvis.
Indian quality!
Derfor velger man ikke indisk driftsleverandør.
Hadde planer om å kjøpe på 15 tallet i dag, men ser ut som DNB ikke var enig i at det skulle la seg gjennomføre…