Jeg har mer en før 
Er ikke så mye å si utover at aksjen er 12 prosent ned på et par dager - alle vet hvorfor.
Håper Sell in May utgår i år😂.
Ellers kan det her bli virkelig stygt.
Edit: bortsett fra for ASP da som får igjen det han heiv ut fra 18-16, til en mye lavere pris.
Sendt mail til stockwatch og avsluttet påskekrimmen for denne gang
mr Crimes selger fra en konto - Han bedyrer selv at funcom skal opp.
mr Crimes kjøper samtidig på en annen konto
Det må vel kvalifisere som manipulasjon? Å selge med den hensikt å manipulere kursen.
Det er iallefall på cunten
Dugnadsånd i Norge fortsatt søta bror. Ingen småfisk som har tid til annet enn roundup og gressklipper😅
Eller så vil folk heller bare si noe når de har noe viktig å si. For en post for mye kan fort gi litt pepper på pungen.
Det er med i skrivet 
Du får presis samme svadasvar tilbake som resten av oss 
Mulig, men så lenge vi fortsetter å ta lister spesielt etter slike hendelser så henger jeg på som en klegg.
Sett noe sted hva man regner som betydelig?
Finnes det andre eksempler som gir en indikasjon på det?
Funcom er meg bekjent meget sjeldent på topp 20 listen over de aksjer som stiger/faller mest. Den regelen der er i forbindelse med nyttår hvor børsen noen ganger har sett at illikvide aksjer for % store endringer.
Likevel har jeg sett Gyldendal få 1-500 aksjer omsatt 30% lavere 31. Desember og 1-500 aksjer omsatt 2 januar 30% høyere igjen.
Blir vel mindre formuesskatt av det. Klart , er det en ting myndighetene vil til livs så er det manipulering av skatt. Småaksjonærers sparepenger, not so much.
Men det blir mye skattefradrag for alle småaksjonærene som blir rundlurt av vår venn her inne. Det kan umulig myndighetene like.
Selv låser han jo inn gevinstene inn i et AS, så det blir med andre ord tap for skattemyndighetene også. Skulle ikke forundre meg om han realiserer tap og dermed fradrag også når han snurrer rundt. Så her er det mye å ta tak i.
Aldri sett noe hadde vært artig om feks Sub hadde blitt anmeldt av børsen for de er eneste kjøper i eget selskap mnd etter mnd.
Problemet er med alle faktor fond og dark der ute nå så er volumet man ser på åpen børs bare en brøkdel av det egentlige volumet . Det er forsatt mange som tror de ser alle handler på børsen.
Dette er det ikke opp til oss å vurdere, men presentere for rett instans
Hvis du skal spare skatt så oppretter du bare nye ask om du har stygge tap. Myndighetene har enda ikke forstått at aksjesparekonto er Guds gave til de som handler aksjer. AS er bare tull
Absolutt, men er jo et innspill å ta med seg.