Enig i det du skriver.
Så er det nok en del som fortsatt setter stop lossen for tight. Av de som benytter seg av det. Og enkelte takler vel helt enkelt ikke svingninger på 5-10% intradag.
Enig i det du skriver.
Så er det nok en del som fortsatt setter stop lossen for tight. Av de som benytter seg av det. Og enkelte takler vel helt enkelt ikke svingninger på 5-10% intradag.
Det var bare en spøk, @Alex!
Relatert til at jeg av en eller annen grunn, plutselig sto med nesten 1500% i pluss på porteføljen.
Jeg kommer aldri til å kommentere noe i forkant når det gjelder kjøp og salg. Til det er forumet alt for stort blitt.
Sooooooo?
Ja nå har vi sjelden fått sett de tallene der før når noen har postet Google Trends trender /grafer. Fint da hvis det kan inkluderes hver gang man tar opp grafen fra nå av.
Situasjonen er sjelden annerledes enn dette når man snakker om ulanserte spill. Man begynner med null søk og så øker det etterhvert som spillet blir lansert. Jeg f.eks. har omtrent aldri søkt på google etter info om et ulansert spill. Egentlig aldri, men jeg er jo Funcom aksjonær så Funcom spill har jeg søkt på. Det er artikler i spillpresse jeg leser så lar jeg være med det. Enten fanger det interessen min og jeg venter på lansering og leser reviews da eller så fanger det ikke interessen og jeg ser aldri på det igjen.
Søk på Google begrenser seg for min del til å finne ut hvordan man gjør ting i spill som ikke er selvforklarende. Eventuelt info om hvilke chars jeg skal begynne med dersom det dreier seg om rollespill/mmo. Det tror jeg gjelder jevnt over.
Spill nummer 2,3 og 4 med samme navn vil nok ha flere søk enn helt nye spill som ikke har fans fra før.
Vi visste jo også at CU hadde svært lave tall og ingen fans fra før. Og jeg la null energi i å få bevist den spiken i grafen der. Dersom man er stort investert eller man har stor (veldig mye større) egeninteresse i å få det til å fremstå som om interessen er stor så er dette altså noe som lett lar seg manipulere med litt økt innsats/scripts osv. Google viser null interesse for dette selv om jeg faktisk skriver rett ut at man forsøker å manipulere resultatet. Hvis Google var årvåkne på dette slik som du mente tidligere så måtte de nå i det minste klare å fange opp dette eksperimentet og slettet disse søkene. Jeg har tross alt skrevet flere innlegg der jeg har ord som
#google trends
#manipulering
Men jeg har en ting til på hjertet. Det ble sagt at du ikke likte lange poster og flere etter hverandre. Jeg kan bare forsikre deg om at jeg tidligere skrev mye lengre poster og hadde mange mange flere av de. Det var ingen som reagerte negativt f.eks. under Lego Minifigures tiden da jeg limte inn side på side på side som rene klipp og lim fra nettet angående Free-to-play modellen f.eks.
Jeg vil påstå at 2018 og 2019 er de årene der jeg har postet minst antall lange poster og færre på rad enn noen gang. Likevel er det nå, når du har lite aksjer, at du reagerer på det. Faktisk aldri fått en tilbakemelding på det før.
Nå gjaldt mine lange poster på det Funcom selv sier er deres “competetive advantage”. Er det ett tema man skulle tåle lange poster om, så er det nå det.
Nå er det ikke sikkert du vil innrømme at det er noe helt annet som har endret seg, enn lange poster om sentrale tema angående Funcom. Men jeg tenker slik, folk gjør seg opp en mening selv om hvem og hva de mener er troverdig. Dersom noen syns jeg argumenterer godt for mitt synspunkt så kjøper de det. Dersom de er mer på linje med deg at å diskutere Funcoms Comtetetive Advantage er haus, så ignorerer de meg.
Jeg kan leve med det. Det er jo deres tap. Jeg fortsetter å skrive med tanke på de 9000 andre som leser forumet
Do the retweet/like dance. Funcom kunne jo ha retweetet med ConanExiles og AgeOfConan kanalen
Får litt Starcraft / league of legends følelse.
Rts starcraft
Heroes LOL
Från årsredovisningen :
"This is only the beginning of our journey, and we believe 2019 will be a year where exciting
projects and opportunities will present themselves, the fruits of which we will see in 2020 and
beyond. "
Hype på E3?
Bara ett jobb kvar ute i USA. Gått riktigt fort och fylla det kontoret
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
[quote=“h3nk1, post:449787, topic:12637”]
Resten av topp 10:
@Christian (895 likes)
@koe (808 likes)
@Evilfreud (802 likes)
@xfrox (572 likes)
@Oskar3 (509 likes)
@Halling (447 likes)
@Paddy80 (422 likes)
Gratulerer!
I like where this is going
Flott oversikt. Takk
Quick someone pitch Rui - Age of coitus - hoeboning adventures.
Funcom var tydligen hos DNB iförrgår. Någon som hört något om detta?
IR COMPANY PRESENTATION DNB 30/4
Neste er tydeligvis
REDEYE GAMING DAY STOCKHOLM 24.05.2019
Väldigt låg aktivitet här. Är alla ute ur aktien eller blundar ni för kursen?
Reflekterar kursutvecklingen ganska väl tycker jag
Edit: men nej, jag är allt kvar och det blir jag en bra stund till