Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Beklager om du ble forvirret og usikker. Det var bare et lite spørsmål med bakgrunn i 2 dager med svært lite volum🙂

Tenkte kanskje det var en sammenheng med meldingen mange har fått fra megler anng handel som ikke er helt greit.:+1:

2 Likes

Har det blitt sendt ut melding? Noen med link?

Det var vel alle nordnet kunder som fikk tilsendt et skriv der man minnet om hvilke regler som gjelder ved kursmanipulasjon osv. Hvis det er mer som er kommet ut må folk gjerne korrigere meg.

1 Like

Ahh👌

1 Like

Jeg er ikke kunde der. Er det noe de pleier å sende ut av og til? I så fall så var det jo sikkert bare en tilfeldighet at det skjedde etter at flere her inne har sendt mailer med dokumentasjon for å høre om det som foregår er innafor.

Om de ikke pleier å sende ut slikt så må man jo nesten tro at det ligger noe bak… ikke at det nødvendigvis har noe med Funcom å gjøre, men vi vet jo at det har skjedd ymse her da.

Jeg har aldri sett det før. Hatt konto der siden rundt 2011.

Jeg har en Nordnet-konto, aldri sett den meldingen det refereres til :man_shrugging:

Jeg har sett den meldingen og har nordnet

1 Like

Skulle vært moro om det gikk opp på en fundamentalt god rapport engang? Akkumulert “masse” på 17-17.50

2 Likes

Fint om du eller andre som evt. sitter på den kan sende meg den på PM (eller bare poste den her).

Den er postet her tidligere.

kom for en uke eller to siden den meldingen.

Jeg finner den ikke :man_shrugging:

Altså, jeg vet den er omtalt - jeg er interessert i ordlyden / selve meldingen.

kanskje på aksjonærlister tråden?

4 Likes

Takk. Jeg har ikke fått den riktignok, selv om jeg har en konto på Nordnet - hvordan mottok du meldingen @Savepig?

Edit:

Merk hvor godt plassert den partyhatten er på min Pepe (@Konamixx liker denne setningen) .

1 Like

I den notorisk ustabile innboks funksjonen som er i nettbanken deres.

1 Like

Har heller ikke fått den, på min relativt sovende konto.

Kanskje er det bare de som aktivt handler Funcom via nordnet som har fått den :male_detective: ?

Jeg har fått den. Pussig at den ikke ble lagret i innboksen på Nordnet, er borte nå.

Den der innboksen nordnet har er klin kokos. Meldinger kommer og går, og lest/ulest endres hele tiden.

Skal sies at Funcom var første aksjen jeg tenkte på når jeg fikk den.

1 Like

Tekinvestor: Stedet der viktig info blir lagret for ettertiden.

6 Likes