Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Så lenge de unngår å bruke ordene: “Our biggest one yet, 4 times the size og It just works!” så er de good tror jeg :slight_smile: Ref: https://www.youtube.com/watch?v=kjyeCdd-dl8

1 Like

Så si ingen omsetning i dag. Stille før stormen🤔

Da kan vel dette også legges til listen din @h3nk1? Funcom @ NordicGaming 2019 -> 23-25 mai

9 Likes

Er det ikke blitt en annen trend her etter alt skriveriet om pump&dump-Pedersen…? Eller hva mener dere? Det sier vertfall meg at det som har foregått er ´´for langt´´ inn i gråsonen, og kanskje flere skulle sendt melding til stockwatch!!!

Trenden er tilsynelatende avtakende.

#vekstselskap

Stikkord:

several dune2020 games

18 Likes

Jeg håper for guds skyld de holder seg tro strategien å utvikle spill selv om de skulle bli større og større, at de fortsetter å lage spill med tilsvarende budsjett som CE + litt for å øke kvaliteten. Heldigvis diverserer de mye og det må de forsette med, og at de har flere studioer ser jeg på som minimering av risiko, men en stor skute kan være vanskelig å navigere.

2 Likes

Noen som gidder legge den Epic E3 saken inn i trigger kalenderen for funcom?

Kanskje en av moderatorene ?

2 Likes

image

3 Likes

Har ikke datoen ellers hadde jeg gjort det >D

Funcom skall också delta på Redeye’s gaming dag den 24:e maj:

https://www.redeye.se/events#/event/582559

3 Likes

Andre dagen i en ellers hektisk periode, der omsetningen er ekstremt lav.

Kan det være at store ulv har fått “beskjed” om å ikke huffe og puffe? Eller vil han bare vise at det ikke skjer er dritt, hverken opp eller ned uten at han er med på moroa?

Eller er det bare litt stille før stormen?

Spør deg selv, om du reagerer akkurat slik han vil du skal reagere :wink:

@Evilfreud - var det du som etterspurte oversikt over releaser?

Om noen har flere releaser som bør inn så gi meg beskjed.

15 Likes

Var noen andre! men meget nice graf! :wink:

Du mener sitte helt stille og se det ann?

Ser du har tegna inn pilene stadig høyere opp fremover. Regner med det er fasit. :clap:

Mønsteret de siste årene har vært så konsekvent, brutalt og hegemonisk at det tar tid å omstille psykologien. Funcom har vist at også aksjer kan få PTSD :wink:

En vakker dag blir det mulig å handle og trade aksjen på bakgrunn av fundamental utvikling og kjøpsinteresse. Vi nærmer oss dagen for friskmelding - kanskje det går raskere enn vi tror.

Den oversikten blir helt drøy med de to interne prosjektene++ som slippes ila. 2020 :money_with_wings:

2 Likes

Nei forvirre og skape usikkerhet :slight_smile: