Det er 100% avhengig av CU (og litt av makro), vanligvis har jeg en rimelig klar mening, men denne gangen? Nope
Først og fremst er det dumpekongen som bestemmer kursen. Men det kommer også an på hva Funcom har å vise fram 10 juni. Hvis det er CU eller MOM så er det meh, men hvis det er co-op shooter kan det bli bra.
Tar høyde for at de kanskje venter til sent 2019 med å vise noe som helst av co-op shooteren og de andre prosjektene, og at det bare er Moons of Madness og Conan Unconquered (+ MYZ DLC) som får oppmerksomhet dette halvåret.
Det er mulig det, men det er stor sett større, nye utgivelser som blir presentert på det showet, så jeg har håp om noe bedre enn som så.
#sellonnews
Er vel sjelden Funcom er i blått på fredager…
Själva definitionen av halvhjärtad mikrodump
Hvorfor skal de vise frem CU som kommer ut om et par dager? MOM kommer til å bli største suksess siden exiles tipper jeg. Forventer fremvisning/gameplay av MOM på E3. Evt alt annet blir bonus
Nei det er jo usannsynlig at de viser fra CU, MOM er vel mer sannsynlig ja. Men som deg håper jeg på noe annet, siden MOM til en viss grad har vært visst fram før.
Jeg synes vel egentlig det er for tidlig å markedsføre MOM, men ikke for tidlig å tease co-op shooter. Det finnes jo ikke en større mulighet enn akkurat E3 og dette showet. Jeg tror og håper ikke at de bruker den muligheten på MOM. Det er alltids mulig at de viser et helt annet spill også, som f.eks. Dune eller Conan single player. Med tanke på filmen de laget i LA kan det jo godt være Dune som blir vist fram.
Serr?
Tror du MOM vil gjøre det så bra? Gut feeling eller noe du har grubbla på?
Forventer Ikke i nærheten av like mange solgte som exiles, Men mye mer enn MYZ og CU ja! Litt med mottagelse og hype på blant annet reddit/youtube, og som gamer selv at jeg konkluderer med det
Interessant…! Jeg ser for meg at MYZ kommer til å selge ganske mye nå når DLC og Switch release kommer; muligens så mye at det vil knuse CU og MOM.
Vi diskuterte hvor mye liv det var i RTS-sjangeren i chatten ; noen mente den var mer dø enn andre.
Blir dog spennende å se hvor mange som er interessert i et spill som CU.
Som @Jcp sa så har jo TaB (They are Billions) og Northgarde solgt bra; men IMO har disse tittlene vært mer som små blaff i sjangeren kontra Starcraft 2 f.eks som kom i 2015. Bidrar CU med å blåse liv i sjangeren igjen dog så tror jeg CU vil overraske bra.
Akkurat nå ser jeg på den fraværende hypen og den lille dekningen CU får som en bekreftelse på dette (At RTS sjangeren er i dvale).
MYZ kan fort selge veldig bra på switch! Forventer at de aller fleste som har kjøpt MYZ kjøper også kommende DLC. Jeg mener fortsatt at mange gamere desverre har gått glipp av MYZ som tross alt er et fantastisk godt spill. Ikke mange som trodde på når jeg skrev at spillet kom til å høste 90 % positive reviews etter å ha spilt beta’en… Kanskje noen måneder etter switch release kan man konkludere med at MYZ totalt sett var/er en skikkelig sleeper hit!
Spørs hvor store endringer som er gjort da. De har vel sagt at de har gjort om slik at det er plassert i TSW-universet. Kan jo hende spillet ser ganske annerledes ut nå.
Jeg synes det er riktig å bruke anledningen til å skape litt interesse for MOM jeg da. Coop shooter er for langt unna mener jeg.
Ja det er sant, det er nok gjort en del endringer på spillet. Det sagt, så er det vel et mindre spill, og da starter ikke Funcom markedsføringen før det nærmer seg.
Co-op shooter er en større intern utgivelse, og da starter de nok opp med en teaser en stund før planlagt release. Husk at CE ble avduket 9 måneder før planlagt release i september 2016.
Og for å si det sånn så ville jeg heller gått for co-op shooter når de har en sånn gedigen mulighet som de har på dette gameshowet.
Er netop landet på sofaen😉
Men enig med dig.
Er long og akkumulerer
Ja da de var desperate etter å få på plass finansiering. Var helt andre drivere for å gå ut med informasjon tidlig da. Nå har de sagt at de ønsker å begrense tiden fra første info til launch da det er vanskelig å holde interessen oppe over lang tid og skape blest når ting har vært kjent lenge.
Så derfor tror ikke jeg det kommer noe nå og jeg tror ikke hvordan det ble gort før er spesielt førende for hva man skal forvente nå
Den ene av de to er for 2021 og er tidligere børsmeldt. Den andre er ikke meldt, så vi vet ingenting utenom at den er “top secret”