Du er ikke 1337 når du tar 25k. Synes du bør ta 75k til iallefall.
For sent nå da. Må bli på Mandag.
Du er ikke 1337 når du tar 25k. Synes du bør ta 75k til iallefall.
For sent nå da. Må bli på Mandag.
Det har jeg ikke fått med meg. Hva er det?
Ahh,
FUNCOM: UTVIKLER SPILL I SAMARBEID MED GAMES FARM
Oslo (TDN Direkt): Funcom vil utvikle et nytt spill i samarbeid med Slovakia-baserte Games Farm, basert på et spill av Heroic Signatures, skriver selskapet i en melding onsdag.
Spillet er ventet å bli lansert i løpet av 2021, opplyses det.
Hadde helt glemt det
Release 29 Mai. Takker!
Hegnar: «Funcom med akutte pengeproblemer! Hasteutgir nytt halvferdig spill!»
Det der er bare tull, det er klart de har et større markedsføringsbudsjett for større prosjekter, og at de starter å tease dem tidligere enn dem små.
Vel, vi får se. Jeg ville ikke kastet bort den sjansen der på et small size spill som MOM.
Det der er bare tull,
Hva er det du mener er tull?
Var ikke situasjonen en helt annen?
Har de ikke sagt at de ønsker kortere tid fra reviel til launch?
Det blir spekulasjon å si at de annonserte CE i januar bare for at de var desperate for finansiering. Tviler på at markedsavdelingen i Funcom hadde vært komfortable med det. Uansett spekulasjon.
Det er small size spillene med mindre markedsføringsbudsjett som får reveal og markedsføring tett opp mot release. Jeg vil tro at de vil bygge opp en fanbase til en såpass stor release som co-op shooteren, og markedsføringsbudsjettet vil være mye større. 9 måneder før release som var tilfellet med CE er jo ikke langt fram det heller.
Det kan jo nevnes at Mutant ble annonsert 28/2 - med release i desember. Tok sin tid det også, så co-op avdukning er nok like rundt hjørnet.
Er det ikke naturlig å la pressen få teste både MYZ DLC’en og Moons of Madness på E3 da? Eventuelt kanskje de slipper en kjapp teaser til noe annet.
Det kan jo nevnes at Mutant ble annonsert 28/2 - med release i desember.
Ja og jeg tror dette skyldes at spillet endte opp med å lanseres senere enn tenkt
Jeg tror tidsperioden de har hatt på CU er mer der det kommer til å ligge fremover. Så får jo tiden vise om det er riktig eller ikke.
Er det ikke naturlig å la pressen få teste både MYZ DLC’en og Moons of Madness på E3 da? Eventuelt kanskje de slipper en kjapp teaser til noe annet.
Jeg synes ikke det, de får ikke en større mulighet enn de har nå for å gjøre produktet sitt kjent der ute i markedet.
Så med mindre det er planlagt release sent på året bør de gå for E3 etter min mening. Noe jeg tror de gjør.
Bare drøye 2 uker til vi får fasiten
Selv tror jeg flyttingen av MYZ på switch var meget lurt av funcom. De har vel fått med seg at Mario Maker 2 til switch skal lanseres 28. juni. Mario spill selger alltid veldig bra, dumt og lansere andre spill samtidig.
Faren med Funcom-resultater er at aksjonær-saueflokken dumper i stor stil helt uavhengig av hva som kommer frem.
Det skjedde ikke denne gangen, heldigvis. Kan det tenkes at det fundamentale faktisk begynner å gjøre seg gjeldende?
Svaret er vel nei
Bare å tenke seg til hvilke aksjonærer som følger aksjen det så er det en god forklaring på hvorfor den oppfører seg som den gjør. Det er ne haug med folk som kun ser på streker i tillegg som nesten ikke vet hva de holder på med. Nødt å gå jojo
Svaret er vel nei
Nei, det var selvsagt for mye å håpe på.
Hugo opp 35% i dag.
Dagens kommentar!
Hegnar: «Funcom med akutte pengeproblemer! Hasteutgir nytt halvferdig spill!»