Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Den frågan har jag ställt flera gånger också. Utan att veta några tal så skulle jag gissa att Funcom fick en ganska fin deal! I synnerhet nu när kundbasen för dlc’s har ökat kraftigt :ok_hand:t2:

Har du regnet med at mye av salget har vært på salg?

Fine tall, og hvorfor jeg ikke brydde meg så mye om at CU så ut til å gjøre det dårlig.

Japp de har jag men hela juni är kvar och Steam Summer sale kommer dra in fina pengar när de finns så många produkter nu.

1 Like

Har vi noe tidspunkt på når Funcom skal presentere på E3? Om det evt
blir på mandag tør du å sitte utenfor tirsdags morgen? :wink:

Jeg klarer ikke få det til å gå opp med 1093 ce + 1565 myz +334 CU = 5,9 MUSD? Hva slags faktorer mellom salg og review har du brukt, og hva slags inntekt pr salg?

1 Like

Pareto dekning på fredag? Coop shooter på mandag? Har hørt de har gode løpesko på g-sport

4 Likes

Det går ikke akkurat unna. Dagen i går og i dag har vært…

Tror man rekker det toget her, iført alpinsko.

3 Likes

Første oppdatering fra Redeye
image

Nåværende, redigerte versjon fra Redeye
image

Så, de har fjernet Switch releasen fra Q2 (avsnitt 2), som stemmer bra med Funcom sin børsmelding, men de har ikke endret noe som helst på estimatet sitt, det har fortsatt inntekter på 8,7 MUSD? Jeg klarer ikke heeelt å forstå logikken her, trodde de ikke de første 6 dagene av switch releasen skulle gi noen inntekter? :thinking:

4 Likes

Ja eller til og med betongtøfler

Spørs om det går med alpinsko om man sitter utenfor på tirsdag vist det kommer noen fine overraskelser på E3 mandag :grin: Men vi har vel ingen tidspunkt for E3 enda

1 Like

Jeg tror redeye har undervurdert PSN saken. Så da lar de bare ting stå.

9 Likes

06/06-2019 13:30:16: (FUNCOM) Press release: Conan Unconquered Ultimate Challenge

6 Likes
1 Like

Det var nesten en Hugo nivå pressemelding :confused:

8 Likes

Ser fort at markedsføringsbudsjette er lavt :stuck_out_tongue: Karen til høyre får jo kameraet til å riste mens han prater.

Syntes det var kult jeg, og ikke minst nyskapende. Det at utvikler utfordrer spillerne.

Er vel ikke meningen at det skal være så proft, settingen er jo nokså uformell.

5 Likes

Da må vel MOM være utelukket?

25 Likes

Herlig - da økte sjansen for at det er Co-Op shooter fra 90 til 99,9 prosent :slight_smile:

Spennende!

6 Likes

Har en følelse på at det blir bra volum på tirsdag :eggplant: