Omsetningen er vel minst 10x normalen nå
Ja omsetningen for tilsvarende plassseringer er selvsagt mye høyere nå enn ellers ja.
Analysen er vel en 10 års neddiskontert kontantstrøm basert på forutsetningene de lister opp i hvert case.
Det er altså hva kursen “burde” være idag, basert på hva som skjer i fremtiden, eller har jeg misforstått helt hvordan disse analysene er laget?
ja, det kan verka som att du har rätt i det. Jag har jämfört tidigare och sett avvik, men nu verkar det stämma ganska bra
Är nog bra försäljning på Steam
Hvor ligger rust iforhold til ce? Lenge siden jeg så på spillet men de har vært ute lengre og gjemt seg bak ea. Burde da klare å dryppe noen over til ett mer rp folusert spill som conan?
Rust har vel solgt mellom 5 og 10 mill kopier.
Tänker för framtiden att när CE går till försäljning under 10 dollar så kommer de säljas mååånga kopior. Rust har ju gått till 75% rea nu i ett par år.
Har du statistikk på rust rundt de sinnsyke rabattene?
MYZ lå 5 hele dager topp ~10 og bedre på Steam GTS i mai - bare dét gir 1 MUSD+ rett i foret. Ser spillet ligger topp ~100 nå - det selges mye spill.
Bare å sjekke på gamevizz
Godt å se at Paxton er på plass.
Paxton från Funcom hänger med ZPX i Brasilien och raggar folk
Ser ut som Funcoms spel drunknar bort i rean. Minns förra året med att CE hade svårt att hålla sig i toppen , trots inte långt ifrån full launch. Funcom gör bäst i att satsa på egna reor som den med MYZ i maj som var extremt lyckad. Dock positivt att FC har många titlar nu som tickar in pengar.
Det jag vill säga är att rean motsvarar mina förväntningar men att man inte ska tro att FC blåser in enorma pengar atm.
PDX körde ju en midweek sale precis innan denna rean t.ex.
Funcom styrker laget med Focus på salgskanalene.
Tolker dette som økonomien i det de gjør er god og at de ser muligheter for å få bedre avtaler og dealer.
Omsättningen är nog ändå hyfsad/ungefär som övriga reor, men i och med att ”alla” spel är billigare så blir listplaceringen sämre…
vs
Jeg tror man må se på reviews og forumaktivitet rundt steam sitt sommersalg for å forstå hvor effektivt det er.