Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Ja nå skal vi IALLFALL ned

Idag skal vi ned fordi en eller annen ta slask har bestemt det

Om vi ikke ser stigning i dag så blir det vel etablert for «n’te’ gang at funcom er en aksje folk ikke vil ta i med ildtang…makro dårlig = Funcom ned, makro bra = ??

Så har du i tillegg den sammensetningen av aksjonærer så blir det gjerne slik. Så mye idiotiske kommentarer at det er faen inne rart det går som det går.

Ja vi er en fin gjeng…:man_shrugging:

Har vel på en måte gitt opp for nte gang

Selg da

Ja, er vel en god begynnelse. Bare 10% igjen

1 Like

FUN går ned fordi det er så mye annet spennende å kjøpe. Den som sitter med penga har makten.

Ble du noe smartere nå @Paddy80? :money_mouth_face:

Om jeg får inn de siste ordrene nå, så regner jeg med at neste gang jeg selger blir den siste.:crossed_fingers:

Målet jeg satt for aksjehandel i Funcom nåes neste gang vi nærmer oss 20tallet🙂.

Da blir det en truse-skvetter mindre å irritere seg over👍

2 Likes

Det er du ikke alene om, 800+ svensker og mange hundre norske retail har gjort det samme de siste 12 månedene.

Og det har vist seg å være et klokt valg. Kursen står knappe 8 prosent over Robur-nivå og det er null sentiment, volum eller interesse.

Samtidig, her på TI, forberedes videre og argumenterte kursfall. Fundamentalt er Funcom fortsatt dyr i følge de fleste, fordi man ikke vet «nok» om prosjektene i 2020.

Kron det hele med at husroboten jager nedover, selv på dager som dette. De som tar ordet «makro» i sin munn vedrørende denne aksjen er en særegen gjeng. Enten er det påtatt dumskap, eller ren idioti - ingen av delene er særlig attråverdig.

Innsiderne som kjøpte på 20, 19, 18, 17, 16 og 15 burde vært medlem her inne, så hadde de visste bedre :slight_smile:

1 Like

Men @Paddy80 sa jo at dagen idag ville bli bra over hele fjøla :grin::banana: må le. Spille ikke noen f rolle hvor bra ose går eller Nasdaq eller hang seng. Det har vi jo fått erfare i over 2 år. Han som gikk ut for 1 år siden pga det gikk på helsa løs gjorde faen meg rett.

markedet forventet avtale mellom usa og kina…dette slår dårlig ut for funcom

våpenhvile i handelskrigen ikke godt nok :wink:

Seriøst? Nah du tulle :joy::joy:

nei makro er viktig for funcom :slight_smile::joy:

…tuller ja :blush:

På Barneskolen sa vi at de som sa at andre var en idiot. Var Idioten selv

Hehe. Du skulle sett disse trådene for et år eller to siden, i perioder da alt var beksvart. Relativt sett er dette knapt anstendige jamrenivåer. Ikke mye liv igjen i Funcom-trådene - det være seg i form av jammer eller jubel :wink:

I takt med volumet har aktiviteten dødd her inne.

3 Likes

Aktiviteten tar seg litt opp når det nærmer seg dump. Da skal alle skrive innlegg om hvor langsiktige de er og hvor mye tro de har på aksjen.

Bra at jamringen tar seg opp! Det har vært en av de bedre tegnene på at vi har nådd en ny bunn og skal snu opp igjen :wink:

4 Likes