Fungerade inte idag, någon stod med stora dolda köpordrar.
De som försökte dumpa kommer antagligen snart tvingas till köp.
Fungerade inte idag, någon stod med stora dolda köpordrar.
De som försökte dumpa kommer antagligen snart tvingas till köp.
Jeg syns. At Mr Bagger like greit kunne fått lov til å bruke dette forumet. Det Har blitt drittkjedelig og høre TA og fundamentale analyser uten håp og kjærlighet.
Lev og la leva.
Det verste er at det er mye sannhet i dette.
Jeg vil også ha han tilbake
TI anno 2017: “Give us the Jesuspatch!!
TI anno 2019: “Give us Jesus!!”…
Har funcom begynt med utbytte?
«Sponset av andre aksjonærer» er vel mer riktig å si.
Precis!
1 time og 10 minutter og utover snakker han om Funcom.
Håper det kommer analyse fra oss (Pareto) i tiden fremover, mange spør.
Han snakker pent om selskapets turn-around, og mener åpenbart at caset er interessant.
Tror ikke en analyse vil utgjøre noen forskjell for Funcom.
Kanskje ikke før 2020 etter neste storspill?
Noe så sjelden som helt uenig med deg - dekning fra et norsk anerkjent meglerhus ville gjort underverker for å gjøre aksjen mer stueren og øke interessen i markedet.
Kort fortalt det nærmeste man kan komme en «friskmelding» på OSE.
Hvorfor?
De har mer enn nok kvartaler å regne på nå. Jeg tror analysen kommer i år. I intervjuet de gjorde med Stian er det åpenbart at de jobber med saken (se de siste sekundene fra 09.50 - https://youtu.be/ypbu5RHhMm8).
Spennende at selv folk fra andre planeter er interessert i Funcom .
Vanligvis ville det utgjort en forskjell, men jeg tror ikke det i tilfellet Funcom. De trenger kapital fra noen utenfor Norge, eller Skandinavia for den saks skyld. Når Tencent gikk inn i Frontier Developments så vi kursen gjorde et større hopp. Dette skjedde ikke når Ny Teknik gikk inn i Funcom, der var imidlertid kursen på bunnivå i desember etter deres inntreden. Det er bare helt utrolig at det er mulig!
I Frontier gikk Tencent inn med 9% i slutten av juli 2017 (kan nevnes at duppen ned kommer av at det nye Jurassicspillet deres ikke ble noen suksess):
I Funcom gikk Robur inn med 9% i slutten av desember:
Åja, Funcom er jo så så mange % opp i år, vi må jo bare være fantastisk fornøyde. Det er bare patetisk av Oslo Børs og Stockwatch å la disse folka herje i aksjen. En analyse vil ikke bety noe annet enn at traderne kan utnytte den maks som med alt annet.
Er det noe vi er enige i, så er det at det er direkte tragisk at kursen befinner seg på Robur-nivåer.
Da skal vi HELT sikkert videre ned idag da.
I dag blir en fin dag å eie aksjer over hele fjøla