Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Fungerade inte idag, någon stod med stora dolda köpordrar.

De som försökte dumpa kommer antagligen snart tvingas till köp.

1 Like

Jeg syns. At Mr Bagger like greit kunne fått lov til å bruke dette forumet. Det Har blitt drittkjedelig og høre TA og fundamentale analyser uten håp og kjærlighet.

Lev og la leva.

3 Likes

Det verste er at det er mye sannhet i dette.

1 Like

Jeg vil også ha han tilbake

2 Likes

TI anno 2017: “Give us the Jesuspatch!!
TI anno 2019: “Give us Jesus!!”…

:wink:

1 Like

Sponset av Funcom. :slight_smile: Ha en fun helg. :beach_umbrella:

10 Likes

Har funcom begynt med utbytte?

2 Likes

«Sponset av andre aksjonærer» er vel mer riktig å si.

2 Likes

Precis!

Noen som har sett denne? Funcom er visst nevnt: https://m.youtube.com/watch?t=&v=h0j0MbUyO74

1 time og 10 minutter og utover snakker han om Funcom.

Håper det kommer analyse fra oss (Pareto) i tiden fremover, mange spør.

Han snakker pent om selskapets turn-around, og mener åpenbart at caset er interessant.

Tror ikke en analyse vil utgjøre noen forskjell for Funcom.

2 Likes

Kanskje ikke før 2020 etter neste storspill?

Noe så sjelden som helt uenig med deg - dekning fra et norsk anerkjent meglerhus ville gjort underverker for å gjøre aksjen mer stueren og øke interessen i markedet.

Kort fortalt det nærmeste man kan komme en «friskmelding» på OSE.

Hvorfor?

De har mer enn nok kvartaler å regne på nå. Jeg tror analysen kommer i år. I intervjuet de gjorde med Stian er det åpenbart at de jobber med saken (se de siste sekundene fra 09.50 - https://youtu.be/ypbu5RHhMm8).

2 Likes

Spennende at selv folk fra andre planeter er interessert i Funcom . :joy:

Vanligvis ville det utgjort en forskjell, men jeg tror ikke det i tilfellet Funcom. De trenger kapital fra noen utenfor Norge, eller Skandinavia for den saks skyld. Når Tencent gikk inn i Frontier Developments så vi kursen gjorde et større hopp. Dette skjedde ikke når Ny Teknik gikk inn i Funcom, der var imidlertid kursen på bunnivå i desember etter deres inntreden. Det er bare helt utrolig at det er mulig!

I Frontier gikk Tencent inn med 9% i slutten av juli 2017 (kan nevnes at duppen ned kommer av at det nye Jurassicspillet deres ikke ble noen suksess):
image

I Funcom gikk Robur inn med 9% i slutten av desember:

Åja, Funcom er jo så så mange % opp i år, vi må jo bare være fantastisk fornøyde. Det er bare patetisk av Oslo Børs og Stockwatch å la disse folka herje i aksjen. En analyse vil ikke bety noe annet enn at traderne kan utnytte den maks som med alt annet.

6 Likes

Er det noe vi er enige i, så er det at det er direkte tragisk at kursen befinner seg på Robur-nivåer.

2 Likes

så jävla vackert! Första gången över 70%!

37 Likes

Da skal vi HELT sikkert videre ned idag da. :nauseated_face:

1 Like

I dag blir en fin dag å eie aksjer over hele fjøla :+1:

1 Like