Det er jo mulig de skal slippe nyheter om andre prosjekter … kanskje Darkborn? Det ser jo…
Det er jo mulig de skal slippe nyheter om andre prosjekter … kanskje Darkborn? Det ser jo…
Silence, i kill you!
Funcom har endelig fått fundamentaldata på Infront.
No. Analysts: 1
Mean: Strong Sell
En fra Hegnar som har lurt seg inn?
1.9 USD = 16.17kr target på bear, bull og base case?
Det er TP 1.9 med én analytiker, dvs snitt av analysene, samt maks, min og median er alle det samme. Har ikke noe med bear og bull cases å gjøre.
Stalker!
De kjøper flaskevann ja.
Fint skal det værra!
Den bør være medbragt. Han har ikke dratt firmakortet og kjøpt vann for 50kr på restauranten vet jeg.
Dette er vel ikke redeye sin analyse?
Ikke for å klage på kursnedgang for nte gang på dette forumet, men Markedsverdi 1 105 203 943. Hallo! Pengemaskin for en liten milliard. Må da friste noen store der ute snart?
Fristet meg til å ta 3k til på 14,09 i dag. Normalt er det vel iallefall 3 dager ned, men syntes det var dumt å risikere å miste tilbudet også
Er en blanding av forundret og skuffet over at Rui og Stian ikke har klart å få et eneste norsk fond eller annen stor aktør på IR-kroken siden…2017?
Sitter sikkert langt inne på oljeberget, men allikevel. Håper styret og ledelsen innser at det ikke holder mål.
Helt enig!
Er så jævlig tullete. Ferie på en måned om ei uka nå uten noe særlig tilgang på Internett, skal bli digg
12 kr når du kommer tilbake
Kommer vel til å rulle inn bud på “heile skiden” fra større aktører i bransjen nå som de sitter på Dune i tillegg til gode tall.
Til slutt skjer jo det, men litt stusselig med hubba bubba kurser som utgangspunkt for å «miste» landets eneste spillselskap som (endelig) lykkes og som har potensial for å rykke opp i eliteserien.
Men sånn blir det. Når både de langsiktige og kortsiktige sitter i et og samma forum og prater om aksjen og ingen andre steder. Det beste hadde vært og forlatt dette forum. Hadde vært det beste for Funcom aksjen
Vi har blitt våres verste Fiende. Og det er vel egentlig swingtraderene som ikke har fått noen spesiell fortjeneste her på en god stund, Ho is Lonng Kinda
Det er ikke mange som ikke forsøker å bruke forumet til sin egen fordel. Menneskets natur. Men det er så mange forskjellige meninger at man kan ikke skjære hele forumet under en kam.
Kunnskapen er jo her. Aksjen blir så si ikke nevnt eller diskutert noen andre steder. her er det fylt opp med kortsiktige tradere som bruker enhver trigger for å selge. Det er jo manko på nye investorene . Og de som kommer hit for å høre eller tillegge seg kunnskap om aksjen. Blir jo skremt av skrotnisser og store tradere som dumper. Alle mine bekjente som hadde en gang aksjer og som vet at Fun er underpriset holder seg unna Pga av dumpinga og den kortsiktige tradinga.
Noen skal alltid krasje kursen unødvendig mye når de selger, men lirke seg inn når de kjøper. Lett å se i stolpediagrammet