Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Selv jeg har jo prøvd meg på litt trading, (nøyaktig 2 trades i 2019) fordi det er slik man gjør.
Her ser dere samtlige handler jeg har gjort i 2019. Alt kjøpt med friske penger.

Prøver å behandle Funcom som en sparegris, så tror jeg man får betalt på sikt. Alt som skjer mellom nå og da får bare være.

3 Likes

Jeg mener at Funcom er mer verdt enn 12 kr, derfor jeg vil kjøpe der. Mer enn 15kr tror jeg også, men er ikke dypt nok inne i caset til å ha noen sterk mening om det. Fra 15kr+ har jeg bedre investeringer i mine øyne å putte pengene i, men fra 12kr er potensialet her stort nok til at jeg ville flyttet litt på porteføljen.

2 Likes

Dyr kurtasje :open_mouth:

Er 29,- mye? Hadde jo 95,- frem til for litt siden :smiley:

Hos Nordea har jeg 0,08% laveste pris 1kr ved små beløp.

Med andre ord kunne du spart 3-4 kr på noen av de handlene :stuck_out_tongue: Så ikke så farlig med beløp over 30,000 per handel. Du får faktisk en bedre deal enn meg på store beløp om 29kr er fast :slight_smile:

Kjøpte litt i dag på 14,50. På sikt blir det bra👍

1 Like

Bruker du DnB?

1 Like

Gikk bra frem til kjøpet på 16.55

1 Like

Nordea sin løsning er jo nede til tider… så blir fort dyrt å velge billig.

Bare en mann som kan forsnakke opp kursen i Funcom.

Lurer på hva Marketing manager Marin tenker når han twitrer:
“Loads of exciting projects coming veeeeery soon…” og aksjekursen faller med 7,4% dagen etter :sweat_smile:

2 Likes

Håper bare lots of exciting projects betyr nyheter om det som er i pipeline, og ikke, vi kjøper petroglyph og betaler ved å utstede x millioner nye aksjer :crossed_fingers:

Takket være relasjonen til Petro man fikk Dune. Og de skal slippe neste C&C. Tror prisen kunne blitt hyggelig.

#inb4 alle som hater på neckbeards og mener de er utdatert

2 Likes

Tolker det som prosjekter som ikke er gjort offisielle pt.

Tenker alle er ristet ut når den faktiske reprisingen kommer og ingen da vil tro på oppgangen. Tålmodigheten får prøvd seg.

2 Likes

Hvis de skal kjøre i gang coop shooter i Q1 2020, så tenker jeg gamescon er fint å bruke til å slippe coop trailer på. :slightly_smiling_face:

1 Like

Når er Gamescon?

bilde

2 Likes

11 Likes

Jag ska till Gamescom :sunglasses::sunglasses:

9 Likes

Husker for ikke så lenge siden hvor “skuffet” mange ble ifht E3. Lets not go there again :joy:

1 Like