Kjenner jeg blir mer og mer… Imponert… Over hvordan FUN oppfører seg
Dette spillet er så alt for kjent. Hang in there gutter. Det smeller i løpet av 3-4 mnd maks
Holta er nok den aksjonæren som interessere meg mest av nye større aksjonærer. Han blir nok sittende en stund og vil muligens akkumulere videre
Har ikke han solgt ?
Han har sålt för längesen
Jeg følger ikke insider forumet så jeg vet ikke.
Vel det har man igjen for å ha troen
Nei - i dag sitter han med 300k privat. Og med 112k på Jageren AS. Godt mulig han er bak en (eller flere) UBS kontoer også med 200k+.
Holta Invest AS var inne med 250k, men de gikk ut for et par uker siden.
Mon tro hva slags kursmål Holta har, Atle reduserte jo sitt fra 30 (innen utgangen av 2018) til 30 innen utgangen av 2020 - makro og alt det der
Kaller det salgsprevensjon ;D
De teknisk gode signalene kommer noen dager etter de neste gode fundamentale nyhetene
Overraskende ofte er det faktisk stikk motsatt…
Ja, men det er da opp før fundamentale nyheter og sell on news, hender seg det skjer i Funcom også
Fascinerende å se folk som var positive til Funcom på både 16 og 17 er negative på 14, når situasjonen for Funcom egentlig bare er blitt bedre enn den var. Det er noe som skurrer her.
Jeg er fortsatt Mega BUll. bare litt mindre aksjer
hvem er negative her ?
Akjsen går helt sikkert i pluss i dag
Jeg er kanske Sikker på at MYZ har store Muligheter. For Mange så var det urelistisk å samenligne med Divinty før Launch eller Fallout.
Myz ligger bra ann om de fortsetter. Spesielt med en oppfølger i litt fremtid.
’
Så en 5 X i økt salg med oppfølger.
Samma med Fallout.
OG MYZ er Jaggu på god vei nå før sin Første Lauch av Dlc
Om man ser Divinty som utga spillet sitt i 2015. Den slår MYZ før JUL
Helt helt sikker?
Volumet er vel så lavt at den ene eller andre retningen nå ikke er noe stort tegn? Tror noen få får styre denne aksjen som de vil, så mitt håp er at Funcom blir såpass solide at flere aktører får øynene opp og volumet går opp, så kanskje det kan bli en litt mer “seriøs” aksje.
Måten nye Funcom er bygget opp virker for meg veldig positivt i hvert fall. De har en klar strategi med å plassere seg mellom de minste og de største utviklerne/utgiverne samt å ikke satse alt på ett kort og heller ha flere spill i porteføljen av forskjellig størrelse. Det betyr at vi forhåpentligvis ser et solid utvikler/utgiver-firma som kan oppføre seg relativt rasjonelt i fremtiden hva aksjekurs gjelder. En hit eller fem i tillegg med påfølgene kurshopp er jo heller ikke å forakte, men personlig baserer jeg meg ikke på det. De bygger stein for stein for å ha en kraftig grunnmur å stå på, det liker jeg
Nei jeg er ikke sikker. D
Har ikke noen formening om hvor den skal. Og det er jo Synd.
Men du skriver jo at den skal helt sikkert i pluss, er ikke det en formening?
Når det gjelder sammenligning med Divinity, Fallout og MYZ er det en høyst spekulativ link spør du meg. Men om det er noe de burde melke mens de kan er det absolutt MYZ, heller enn CU i hvert fall Et par DLC’er kan vi håpe på, håper de også da legger til flere våpen og items samt gjør at man ikke må bruke alle scraps på medkits.
Det var for å Trøste. Gi mannen litt back upp og en klapp på skuldderen-