Det må man ikke
OM du ser På hva Divinty 1 har solgt. Det som ble utgitt i 2015 kontra MYZ Som har vært ute i et halvt år og skal nå lanseres så og si på Nytt igjen. SÅ er jo ikke det Spekulativt. eller ?
Om MYz fortsetter denne Salgshalen, noe som jeg tror blir forsterket etter den Nye DLC så har vi tatt igjen Det før Jul
Divinity:Original Sin did pretty well. At the time of this writing its Metacritic critic rating is at 87%, it’s user rating at 89% and it’s been at the top of the Steam charts for most of the summer, occupying the nr. 1 spot for around a month.
Divinity: Original Sin - Enhanced Edition 1,501,547
Tror ikke de tar igjen Divinity på salg til jul
ikke ?
Ved Nyttår hadde vi 1450 Bruker anmeldelser. På MYZ MYZ har en formidabbelø hale i forhold til Markedsføringsbusjettet.
Nu kjør Vi TuT TuT
Er jo temmelig sansynlig vi vil selge enda mer MYZ når DLC blinker på Top Steam global
Nei, tror ikke det.
Men forferdelig høyt antall salg pr review på Divinity.
oooh Javel og ikke på MYZ ?
Har FUncom pluteslig en Minus faktor nå på spilleranmeldelser ?
Divinity: Original har vel en reviewratio på over 200 (Ref. Leaked numbers). Sannsynligvis er det langt høyere enn MYZ, men du er hjertelig velkommen til å presentere utregninger på det.
Tror ikke du trenger å be om noen regnestykker fra Bagger’n
Mulig de har det. Hvem vet ?
Men at MYZ er et Spill som Vokser veldig Fort og Spillerene vil ha Mer, mer fra "The Mutant World "
Er det ABsolutt ingen tvil om…
Så nå er jeg også Bagger
Fordi ??
At jeg er For Positiv… I en Underpriset Aksje som kan gå 10X i 2020
Så en 10Bagger?
Call it a hunch.
Uansett. Hadde du gjort bittelitt research så ville du sett at dette er reviews kun for enhanced edition. Orginalen ble lasert i 14 og solgte da 500k eksemplarer på to måneder.
Dette er ingen Bagera
Synes det er hyggelig, jeg - med litt optimisme til en forandring her inne (selv om den kanskje ikke alltid er helt vanntett - det samme gjelder andre veien også, mye udelt neagtivt fokus for tiden).
Bare Tenk Tanken om vi blir det Nye Fallout med MYZ. VI snakker Milliarder bare ved å være med eier i IP.
Eller Millioner
One can dream Personlig har jeg et litt mer edruelig forhold til det. Men at MYZ-spillet og universet er noe de burde se videre på (noe de sikkert uansett skal siden de har IP’en) er jeg klar for. Var ikke kjent med dette fra før, men etter spillet kan jeg godt tenke meg å se mer.
Det Begynner å bli mange Drømmer og muligheter for Funcom. MYZ er Bare en av dem.
Og Fun sliter med å komme seg over 14.50… Erre Mulig
Funcom er for lavt priset. Men jeg er tålmodig. Er ikke kursen høyere om et år så skal dere få høre meg syte også. Det skal jeg love deg. Inntil da, tar jeg alt med ro og kjøper det jeg kan.
Om prisen er like lav om et år, så er det enten fordi børsen omsider har falt veldig mye, for da vil funcom også falle, eller så har troen på fremtidspillene blitt alvorlig skadet av noen grunn.
Jeg må si jeg er mer redd for det første enn for det andre.
Makro ja… Blir jo snart verdens Krig og Atombomber
Jeg har et volum mål på 100k, men da må kursen normalisere seg snart. Burde man vente til over ferien før noe skjer?