Skal du kjøpe eller selge… skal loove deg det tar litt tid å selge 100K nå. Nå som Tradere har Ferie.
Er ikke gitt at Funcom skal følge indeksene ned, for så å bli der - penger finner frem til gode case selv (og kanskje særlig) når det er turbulent
Utover det er jeg enig i at krakk er en større kursrisiko som sådan.
04/07-2019 17:00:16: (FUNCOM) Mandatory Notification of trade
Der gikk vel feriepenga inn
Uff. Nytt innsidekjøp🙂.
Hvor skal dette ende.
Hva er det disse innsiderne ser som vi ikke ser😉
Åååh Rui da
10 % ned i morgen!
Huff, nå er det rett ned!
Tror ikke mange her hadde blitt overrasket Men, man får da håpe at det kaaaaanskje snur snart??? Var vel høyst på tide at det kom litt action!
Nå kommer den til å droppe imorgen… Sell
Detter er temmelig Bearish. Forrige Innsidekjøp på 17.45 Så 30 % Ned ??
Men Flott at Du har Trua Rui
Vi trenger et innsidesalg. Og noen snille karer med et balltre på vei til Bergen
I en nedtrend som det er nå, kortsiktig, så vil man alltid lete etter bunnen basert på tidligere bunner og faresignaler som makro, og du kan ta deg i rævva på at spesielt de som ikke allerede er inne i aksjen er gode på å fortelle at det er smart å selge /vente med å kjøpe til lengre ned. Gitt Funcom fortsetter å levere som nå på fremtidige titler, så er kursen hyggelig i dag for de som kjøper.
Aksjen er såpass Syk. At litt volum nå… er nok til at Asp kan dumpe igjen og igjen og igjen. Så bedre uten volum da
De dumpene følges med på og dokumenteres
Ja vi får håpe det. Og at det kan stoppes på en eller annen måte
På den seriøse siden så syns jeg det er helt konge at ceo kjøper aksjer for friske midler såklart.
Kombinert med dårlig makro liker jeg ikke dette innsidekjøpet
Når skal Rui og Co. lære?
Kursen og verdien av Funcom har bare sunket etter kjøpene på 20, 19, 18, 17, 16 og 15.
Helt klart positivt. Å ta del i den langsiktige planen ved å kjøpe selv er med på å gå foran som ett godt eksempel, det er “bare” 7000 aksjer men likevel noen månedslønner.
Han kunne brukt pengene som egenkapital på en utleieleilighet i Oslo, men tenkte han sikkert fikk bedre avkastning i Funcom. Det var det noen som sa til meg.
17% ökning av Rui. Riktigt fint signalvärde. Alla fick inte aktier till miljardbelopp vid sina IPOs
Trodde ikke man skulle snitte ned i taperne i aksjemarkedet?