Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Plukke aksjer i selskap med positivt økonomisk momentum og gode fremtidsutsikter er aldri feil.

Edit: som argumenter for og imot det fundamentale og hva som er riktig verdi så ser jeg det diskuteres i TA tråden, det er ingen fasit, det blir synsing valg av hvilke formasjoner som man tror på/passer seg, kanskje også ifht posisjon, hva vet jeg

Han kan jo ikke si at funcom er underpriset på noen annen måte. :joy:

7 Likes

De har forsøkt ganske mange ganger å formidle dét budskapet. Men rammevilkårene (og de er dokumentert særegne) er dessverre ikke tilstede.

Skal se om vi får gjort noe med det fremover - selv om det kan bli litt støyete underveis :slight_smile:

I mellomtiden får vi finne trøst i at Rui kjøpte noen aksjer fra de(n) som synes chartet ser stygt ut.

2 Likes

Viser vel;

1. Rui har trua.
  2. Det kommer ingen store nyheter den nærmeste tiden.
1 Like

Really ?

1 Like

Ingen nyheter vi ikke vet om allerede iallefall.

1 Like

Ikke noe overraskelser er vel heller greia. Tipper redeye treffer på undersiden med estimatet sitt for q2 og at MYZ får en bra lansering på Switch.

Jepp. Hvis Rui hadde sittet på slik informasjon hadde han ikke hatt lov til å handle.

En nyhet er per definisjon noe man ikke vet om i mitt hode :slight_smile: Mer informasjon om noe delvis kjent kan vi selvsagt få.

Nja jeg heller mot ingen nyhet jeg da. Q2 og MYZ kan jo overraske :wink:

3 Likes

Inte helt sant . Rui vet hur Q2 gick :wink:

Blir ikke overrasket om det kommer noe i perioden fram mot q2 presentasjonen.

1 Like

Får håpe helga blir mer positiv…

Kun i Funcom blir et innsidekjøp i fullt alvor diskutert som en negativ hendelse :joy:

8 Likes

Ikke alt for lenge til det blir litt fart :tropical_drink:

jepp alle positve Nyheter fører til økt volum. Og det er faren

Dagen starter bra, men når er vi i minus? :thinking:

1 Like

Er du trader?

Hvem er ikke det her ?

Hva mener du med det?

Positivt med aksjekjøp av @Ruinvest, jeg kjøpte litt aksjer jeg også nå ved hjelp av “Feriepengene”.

Satser på at vi kan spise is på slutten av juli/begynnelsen av august, etter lansering av MYZ DLC, med høyere kurs enn idag.

1 Like

så fort?
det papiret her er jo ganske ødelagt så tror ikke det skjer en pøkk før q2 2020.