Synes det er greit at de legger seg litt lavt.
Haha, ja typ 50 % for lavt.
Det synes jeg er helt fint at de er edruelige, så får vi hausse oss i mellom
We estimate Conan- Unconquered will generate approximately USD 3.5 million to Funcom
during 2019. Our expectation is that the game will have the same production values as the
studios previous game “Grey Goo”. As Conan is a strong IP with an adult target audience we
believe it is a good match to set a strategy game in the Conan universe. For this reason we it
will likely sell better than for example “Grey Goo”.
3.5 musd på CU bör de kunna överträffa rätt bra då de är ett WFH och funcom lär ha minst 70 % marginal
Lest gjennom nå: Kort fortalt det er en (svært) konservativ analyse vi kan forvente at oppgraderes gjennom 2019.
Ja ser ikke på den som en hausende analyse i språket vertfall. Men har funcom bekreftet tidligere at de skal lage en ny MMO?
'One of the upcoming games with the greatest potential is the new MMO being developed by
Funcom Norway. Funcom has not provided information to suggest that this will be derived
from Heroic Signatures IP (such as ‘Conan’). So it may instead be based on Funcom’s first
major game, ‘Anarchy Online’
Dette har gått meg hus forbi
@Kraakko, De kaller det selv for Open world multiplayer, ikke MMO
De har vel selv sagt at MMO ikke er noe de går etter, da investeringen er for høy, og utviklingstiden for lang. Dessuten er vel det markedet stagnert/fallende.
Kunne tenkt meg et nytt MMO, men det trenger ikke være så himla dyrt heller…
Nei du så svett er jeg ikke. Hadde noeb timer i Project Gorgon og endte opp med et lite hjernedrypp.
Er fornøyd om vi ender over 13 idag…
Ja jeg er litt morgen gretten idag
Mutant Chronicles, wait what?
Tror muligens de mixa MYZ med Conan Unconquered.
Jeg tror noen skrev for mye der
"According to our sources, Mutant Year Zero sold around 100,000 units in a month and still
has a stable placing among Steam’s global bestsellers. "
Verkar som han bara räknat på MYZ steam och gamepass. inte ps4
Fikk den følelsen da får vi vel vite mer snart
Dette kan være alt svenske tradere trenger for å slenge seg på funcom for en periode. Blir spennende å se.
Nei de skriver jo spesifikt at de tror det nye FPS spillet følger den IP’en da det er skytevåpen i spillet.