Ok. Skal ikke blande meg da. Men advarer dere mot å bli overtroiske. Aksjonærlistene forteller om en person som har beholdt nesten 1 mill aksjer mens aksjeneprisen har gått ned >40%. Dette er tap.
Takk for ditt innspill, men vi har fulgt aksjonærlisten og kursen nøye i årevis.
Han har tjent millioner.
I åresvis sier du, men hva med de siste 3 månedene? Det skal være et ganske durabelig tap for vedkommende i senere tid.
Kan jo være at andre aksjer og er av interesse.
Det kan tenkes at han har gått på en liten smell i den senere tid. Det at kursen har vært såpass stabil i det siste kan kanskje tyde på det.
Men tro ikke at han sitter med noe tap.
Nei, tipper han skal inn igjen med 400k som han bruker til å trade frem og tilbake gang etter gang.
Fordi? Det fungerte så godt sist gang?
Alt har en slutt.
Atle har i hvert fall uttalt at synes at Funcom er svært rimelig priset nå, så my guess er at om han vil foreta seg noe den nærmeste tiden, vil det være å kjøpe flere aksjer, ikke å selge.
Fordi jeg tror det vil fungere videre.
At han skulle gi opp nå er utenkelig. Har en følelse at han skal inn med 3-400k før Q4 eller rett etter, som han selger/kjøper frem og tilbake til eventuelt et større fond/eier kommer inn og gir den prisen han vil ha for alt - da går han kanskje videre!
Han har nok både lånt ut og shortet, samt flyttet mellom selskapene sine. I tillegg så har han kjørt flere mini pumps og dumps.
Mini, dvs 3-400.000 aksjer, småpenger
I kursbevegelser ser jeg på det som mini. Typ 1-2 kroner opp og ned
28/01-2019 07:36:47: (FUNCOM) Redeye initiates coverage of Funcom
Opp til 18 igjen i dag da
Boom
Äntligen händer det nåt!
Takk, Rui - en god leder endrer oppfatning i henhold til rammebetingelser.
Nå drøyer det ikke lenge før vi får noen fra de norske meglerhusene
Hadde en følelse om det skulle komme melding - kjøpte endel mer på Fredag🍻
Vad var det jag sa?
“Around
100,000 units of the game are expected to have been sold in one month” lite lågt på MYZ va?
De er kanske litt forsiktige etter at de bommet “litt” på OTWD ?