I forhold til møtene til uka, er det noen som har noen erfaring om det kommer dekning i etterkant, kan vi forvente noe nå eller eventuelt når. Jeg har trodd ar vi minst skulle få noe i år ettersom de også nå har Myz å vise til.
Kan ikke forvente dekning i sammenheng med møtene.
Derimot kan man si at sannsynligheten for dekning og/eller nytt på eiersiden øker jo mer proaktive Funcom er ifbm. å kjøre (ulike typer) selskapspresentasjoner i egnede fora.
Spilte poker med en kamerat av meg i går som er analytiker i SEB. Han kunne fortelle at Funcom hadde presentert der i forrige uke (men han hadde ikke deltatt på møtet selv).
Dette viser vel at Funcom er mer aktive på IR siden enn mange tror.
Absolutt - kan hende det har en sammenheng med signalene enkelte av oss aksjonærer har gitt det siste halvåret også.
Nu hoppas jag inte folket ska få extrema förväntningar men helt klart finns de en sannolikhet för att de blir en uppdragsanalys av Redeye. Remedy hade en presentation hos Redeye i november förra året och i samband med den kom bevakning.
Forutsetter at Rui har endret holdning til betalte analyser - så tviler. Det sagt: håper jeg tar feil.
Nå har vel Funcom jobbet i et år for å få til vanlig analyse. I Sverige er dette jo helt vanlig og legitimt.
Tänkte samma sak, Remedy fick dekning i samband med ett liknande event om jag minns rätt.
Detta gillas! Tror vi ganska snart kommer få 2-3 nya publishing projekt. Såklart man anställer för att de kommer fler projekt
Det er bare å laste opp det man tåler/kjøpe på dippene. Jeg synes nivået Robur gikk inn på viser seg å være ett solid nivå, både psykologisk og teknisk. Jeg bruker det som referansepunkt på bunnen, selv om dager kan være noe under. Ser ut til at flere deler denne tanken. ASP redusert, enten skal han inn igjen med tilsvarende, dvs ny oppgang eller har han vektet ned dvs mindre herjing, spennende tider.
Han kommer før neste rapport. Mark my words
Tror også han øker mye frem mot Q4👍
Har ikke denne personen tapt enorme summer på Funcom nå? Kanskje han har fått nok og heller vil forsøke seg andre steder som virker lovende?
Hahahaha nei, han tjener penga sine
Dette er vel bekreftelse på at ting fungerer for Funcom sin publishing division og at de er fornøyd med det Mutant har gjort, Så da gearer de opp.
Det liker vi.
Nei, tror han har god kontroll på FUN- som igjen vil gi han solid avkastning i fremtiden også
Javel, men en mill aksjer og kursen ned nesten 10 kroner betyr vanligvis et papirtap på nesten 10 mill. En annen ting, hvordan kan en proff aktør være fornøyd med at mye trading de siste 9 månedene ender med et såpass negativt resultat? Samme innsats i andre aksjer ville lett kunne gitt mange milioner pluss. Vellykket trading søker pluss, ikke minus. Man kaster ikke bort tid på minus.
Jeg tror denne karen har fått smake egen medisin og har nå funnet bedre ting å gjøre.
Hvordan han opererer og trader har vært diskutert i det vide og det breie her tidligere.
Han har tjent millioner på å kjøre kursen i dass.