Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Spøk til side, noen jobber iherdig for å holde aksjen under 13,-

6 Likes

Listplassering på Steam GTS, med prisvariasjoner.

Peak plassering ved salgene var 9, 39 og 40. plass ved de “vellykkede” salgene. :slight_smile:

Dette ga rundt 80k solgte i løpet av Q4 utfra mine beregninger. I tillegg har man nesten like mye på konsoll. :slight_smile:

9 Likes

#mfw flertallet har stemt på hhv. 4 MUSD omsetning og…2 MUSD EAT :joy:

1 Like

Når man vet at noen bare svarer laveste på pur f så blir jo dessverre slike undersøkelser uten verdi. Synes det er synd at noen ikke klarer å svare seriøst eller ha folkeskikk nok til rett å slett la være å svare når man ikke ønsker å ta det seriøst.

3 Likes

Nå skrev jeg jo at jeg svarte lavt på spøk (og da kunne man jo trukket fra meg). Hva andre gjør får stå for deres regning.

Men siden jeg er opptatt av god folkeskikk, har jeg nå endret svar til egne, faktiske anslag.

Oppfordrer alle til å gjøre det samme :pray:

2 Likes

Aksjer under 12.7…må ha det bare må ha det!!! :crazy_face::joy:

2 Likes
3 Likes

Jeg vet du skrev det og fint at du tok “hintet” :slight_smile: . Litt av årsaken til at jeg valgte å skrive innlegget er at jeg mener slik oppførsel kan ha en smitteeffekt som saboterer spørreundersøkelsen. Har sett tendenser til dette før også.

3 Likes

Ikke direkte Funcom, men veldig positivt for industrien:

3 Likes

Jepp - for sektoren er det positivt::

Ellers er det overraskende lite oppmerksomhet rundt at Funcom skal på møte hos Pareto førstkommende mandag - den hyggeligste nyheten hittil i 2019.

5 Likes

…och morgonmöte hos redeye på tisdag! Sånt kan man tycka om :grinning::ok_hand:t2:

2 Likes

Vet vi om noen som deltar på møtet hos Redeye @xfrox @antzzo - kanskje noen som er på Discord?

Inte jag (är fast boende i Oslo). Ingen av de jag har pratat med ska dit heller. Synd, hade varit fint med ett par TI-ögon där inne

Edit: redeye-mötet kommer livestreamas:

Men jag är osäker på hur möjligheterna blir att ställa frågor om man tittar på nätet?

1 Like

Ingenting er myket opp. De har bare stsrtet å godkjenne spill siden det nye propagandaministeriet nå er operativt

Stemmer, ordla meg feil.

Om ikke annet positivt at de er i gang med å ta unna backloggen av spill etter etableringen av nye minesteriet - sammenfaller med det som tyder på oppmykning av gamingreguleringer generelt der borte (med forbehold om at jeg husker feil - mener å huske at det kom nyheter som tydet på dette på senhøsten / før nyttår).

jag tror att PlacerarN på discord har anmält sig.

3 Likes
7 Likes

Vil seg ikke helt i dag heller, men en vakker dag dere, skal Funcom nok en gang reise seg😉

1 Like

Håper da det, kjøper litt og litt, finnes ikke redd :+1:

1 Like

Er det NANO som trekker ned i dag? Tipper det er en sammenheng.

1 Like