Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Jeg har faktisk kjøpt mer i dag :joy:

2 Likes

Så alt det han gjør er liksom lovlig? :laughing:
Han har ødelagt for mange siden tidlig på 2000 tallet.

Det har jeg også, jeg hadde en salgspost på 15.25 og 15.50,1000 pr sted når kursen gikk til 16.8, snakk om dårlig betalt :yum: disse er kjøpt inn igjen nå. Jeg er en trader av rang (ironi) og lider samtidig av FOMO(fakta) :see_no_evil:

2 Likes

Siden jeg fortalte at jeg solgte på 15,50 så kan jeg vel også fortelle at jeg er inne igjen nå. Én krones rabatt er greit for meg, selv om det godt kan hende det blir bedre kjøp.

Denna handel är väl långt ifrån ny i Funcom, tvärtom, ingen borde väl reagera nämnvärt då det händer titt som tätt. Jag kan till viss del förstå att traders “leker” i en aktie som Funcom. Det är en extremt fundamentalt stark aktie men med få stora investerare. Så länge inte Funcom lyckas få in större instutitioner så kommer denna handel fortgå.

Jag tror definitvt Funcom har något stort på gång, och vare sig det är med eller utan investerare inför 2020 så tror jag på en riktigt spännande resa nu i slutet på året och 2020.

Jag förstår att vissa utnyttjar de beteendet som finns i handeln, men jag är övertygad om att plocka på sig fler och fler aktier kommer gynna sig mest i slutändan.

Ta lite öl och vin ikväll vet ja :wink: Spännande tider kommer… snart :wink:

16 Likes

:joy:

For et volum i åpningen!

image

Kursen til Funcom om dagen er som å slå en terning, dette gir antall prosent. Så slås mynt eller kron, dette gir pluss eller minus…

2 Likes

En D12 da :joy:

3 Likes

En sånn her terning må det nesten bli.

image

6 Likes

Tror DB hänger (eller stämmer det att 210 aktier är omsatt så långt!? :joy:)

35,4k

2 Likes

Ned under 14 idag? Er ikke mye som skal til.

Sikkert ikke umulig, alle som trodde på rask gevinst får jo panikk nå.

1 Like

Haha, da er det noen ekstremt fine kjøp som skal gjøres! :slight_smile:

1 Like

Jeg tenker det er ganske lukrativt å handle her nede, er jo 3 fine triggere som kommer fremover.

1 Like

Og laveste siste 3 md er 13.86. Ikke langt dit.

3 Likes

Vi får trøste oss med at det er under en uke igjen til slipp av MYZ på Switch og DLC, så får da vi se om det kan lette litt på humøret :slight_smile: Er jo litt begredelig nå om dagen… Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! Imens skal jeg fyre opp MYZ og kose meg!

1 Like

Det som er litt komisk er jo at jeg tenker at oppgangen fjernet en hel haug med kjøpere som ventet på tekniske signaler og at det nå blir litt vakuum i et par dager. Først da kan det bli snakk om oppgang igjen. Akkurat i tide før MYZ lanseringen om fire handelsdager.

2 Likes

Det har skjedd så mange ganger at det er ikke løye. 4. Trigger? Det kan bygge seg opp en skikkelig frustrasjons trigger av den måten handelen foregår også. Jeg satser på et skikkelig SMELL! :crossed_fingers::smiley:

1 Like