Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Fyren var godt kjent allerede for 10 år siden men dere benekter det altså enda?

2 Likes

Vil bare nevne at jeg siterte direkte, jeg tok bare ikke med hele innlegget ditt :nerd_face:

Vel, når du siterer folk og tar bort deler av to setninger, så du får en ny setning med en helt annen betydning, så er det rett og slett patetisk. :slight_smile:

3 Likes

Kursen er opp siste uken :wink:

1 Like

Ifht kursutvilking siste par dager så tenker jeg at vedkommende tjente “noen tusenlapper” på den manøvren etter å ha kjøpt smått på lave 14 en periode. Som nevnt over så ville det vært rart om den skulle ytterligere ned for da må noen selge med tap.

Gitt nyheter og Gamescom nært forestående så vil dette støtte opp om det fundamentale, skulle imidlertid markedet rakne så går alt ned, slik er det. Rundt dagens kurs så tror jeg det vil bli en del jukking frem til en trigger vil overprestere eller nyhet om nytt spill i slutten av august.

På handelen etter dagens nedsalg så kjøpes det masse aksjer av relativt allrighte størrelser, som tyder på at det ikke er (kun) roboter som kjøper.

2 Likes

Det var jo bare for moro. Men har fjernet det nå.

2 Likes

Ikke prøv å ha det gøy her inne på minusdager! Du våger ikke!!! :rofl:

Dagens kursutvikling er vel like kjip for alle, bortsett fra klovnen som sitter og selger til seg selv.

1 Like

Dagens utvikling er faen meg topp stemning :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

6 Likes

Rinse & repeat :wink:

Se på volumet, bli ikke overrasket om det plutselig står 15.xx ila morgendagen :kissing_heart:

2 Likes

Det er på tide at det skjer noe med dette.

DNO 2012
osvosv til han kom til Funcom

Men selvfølgelig - makro!

Enda mer:
IGE 2009
image
image

6 Likes

Nei. Han kommer nok ikke til å stoppe. det var det for meg. Ønsker Fun alt godt for fremtiden. Og har en liten Loong post men det blir med det til han er ute av aksjen.

Kan vi prøve å unngå poster der det oppfordres til ulovligheter?

På forhånd takk.

1 Like

Er det ikke lov til å håpe på bedre MAKRO heller nå?

Tydelig at noen er tilbake fra ferie ja😂.

Er vel ikke så mange som kan jafse 200k på en gang.

Utvikling siste uke er forøvrig +1% ish? Så det som har skjedd i midten er vel egentlig støy.
Eller unormale bevegelser i en ellers stille periode.

2 Likes

@pablo, du står for en del unødvendig støy i tråden, og selv om noe av det du skriver er rett, så er det måten du opptrer på som er unødvendig og tullete. Derfor blir innleggene dine skjult. Se på det som at du er ett ulydig, høylytt uromoment i klassen som må sendes på gangen for å tenke gjennom hva du har gjort :wink:

5 Likes

Hehe. 160k til salgs på 13 kr nå🤣. Velkommen tilbake.

Nok er nok, vurderer å selger min post ,så lenge en har en råtten bergenser som kan gjøre som han vil med denne aksjen så bør vi samlet ta en Øko aksjon…vi har bevis så det holder?

1 Like

Hvorfor? Funcom virker veldrevent og bunnene i kursen er stadig høyere.

6 Likes