Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Jeg vet ikke noe sikkert, men volumchartet som ble postet i teknisktråden indikerte snitt under 15,5 synes jeg

Ned over 8 % nå for øvrig.

Snittet er godt under 15.5 ja. 164k aksjer løftet kursen fra 15.02 til 15.45

1 Like

Makro sa de
image

1 Like

Ja jeg venter enda på hvor denne dumpen din er ?

Alle som følger kursen vet det er omsatt masse ordre hele dagen. Du og andre har jo solgt, som du selv sa.

Dumpen til ASP har vel ingen sett enda.

1 Like

Minus 8 % = ingen dump.

For øvrig har jeg ikke sagt noe om ASP. Dette er en TI-dump. De har også begynt å komme nå, slik jeg påpekte i forrige uke.

Den som kjøpte i går selger ikke mer nå med mindre vedkommende ønsker å tape penger /spekulere på at kursen kan gå enda lavere for så å kjøpe igjen billigere.

Kursen har heller ikke vært så mye lavere enn nå, så slik sett vil de som selger nå ikke kunne tjene all verden :thinking:

Trenger bare å selge på bid, for så å skape frykt, så andre følger etter.

Man kan fortsatt gjøre det, men man må være nøye med inngangen sin. Trenden er jo rimelig klar oppover. Man kan også tjene store penger på å selge når aksjen er langt over trend og kjøpe igjen når den er rundt trendgulvet. Fra 12 til 14 kr er det 16%, eller rundt 30% i året. Er da rimelig godt betalt?

Husk på at forrige skikkelige release fra Funcom var i Q2 2018. Triggeren du venter på er Coop-spillet i det jeg antar blir Q1 eller Q2 2020. Tenker vi ser nyheter på Gamescom hvis det er snakk om en Q1 release.

1 Like

Er vel de dårlige nyhetene som sender aksjen ned…? Går vel ikke ned mer enn 8% uten grunn?

…Eller jo. Funcom gjør det.

1 Like

Det er jo makro, som man pleier å skylde på.

Eller vent…

Går både opp og ned 8% uten grunn. :slight_smile:

Den evige sytingen her på kursutviklingen må jeg ærlig innrømme er relativt patetisk. :stuck_out_tongue:

9 Likes

Det er reversering av ubegrunnet oppgang. Ikke noe stort mysterium.

Tror ingen har nektet for at ubegrunnet pump & dump skjer i funcom.

2 Likes

Jo det har flere gjort, blant annet deg selv.

1 Like

Det jeg har sagt i lang tid er at Funcom i hovedsak styres av fundamentale forhold, og så skjer pump & dump på toppen av dette.

Det vil si at aksjen er volatil, men at den store trenden (over flere uker/måneder) er forårsaket av fundamentale forhold.

Fixed it for ya.

Higher Lows hele veien her :slight_smile:

4 Likes

Ser man over 5 år på e24 ser det ikke ut som Fun2.0 har overbevist markedet.
Historiske q rapporter og suksesser med to spill.

1 Like

Kan det kanskje komme av emisjonen for 3 år siden? Hva tenker du?

Patetisk redigering av innleggene mine her altså, virkelig latterlig syting. Så lite klaging i går når en trader sendte kursen opp. Dobbeltmoral her folkens? :smiley:

6 Likes