Hmm du har rett. To sec.
*ringe Starbreeze…
Jeg er jo perfect match som Rui. Jeg har økonom utdanning, så kostnadene holder jeg nede. Pluss jeg elsker å game i trusa på sofaen, så jeg “kan” spill.
Like. a. glove.
Hmm du har rett. To sec.
*ringe Starbreeze…
Jeg er jo perfect match som Rui. Jeg har økonom utdanning, så kostnadene holder jeg nede. Pluss jeg elsker å game i trusa på sofaen, så jeg “kan” spill.
Like. a. glove.
Liten fare for at det kommer news her i nær fremtid
Liker at de jobber for å nå ut til flest mulig for tiden. Tipper det kommer nyheter ganske snart ja.
Fint om folk deler twitter og instagram linkene med flest mulig. Jo flere som får øynene opp for Funcom jo bedre!
Ja, de har plass til flere followers
Finnes det en god måte å følge økning av followers på twitter?
Spam på reddit
Du slipper en gameplayvideo med dekning hos spillpressen?
Vad är detta ?
Ser ut som en autogenerert rapport.
Bare jeg som leser Redeye rapporten med Rui sin engelsk , når den omtaler han i "The captian ?
Kanskje min favoritt graf
Like and retweet
Så ble det stille igjen og nesten alle har solgt
Næh, sitter å venter på at Funcom sine Q-rapporter blir litt bedre enn Redeye sine analyser.
Q4 blir vel veldig mye bedre, ikke bare litt
Etter redeye analysen har folk fått øynene litt mer opp for funcom virker det som det er bra!
Jeg tenker litt i de baner at vi kanskje bør spleise på TI å få til en egen analyse av funcom? Har @BioMed i tankene, hva tenker folk?
0 stemmegivere
Hva mener du her?
Noen som vet hva de sa på Pareto-møtet i morges?
Neida, joda.
De presenterte caset. I følge de med kontakter i Pareto gjorde de en god jobb også. Som jeg skrev i innsidetråden:
Etter at Rui endret holdning iht. betalte oppdragsanalyser, er jeg ganske så sikker på at de også øker transparens ovenfor analytikere i Pareto (og andre steder). Begynner å bli påfallende at Pareto ikke dekker Funcom, gitt gamingfokuset deres i Sverige.
Tipper derfor på dekning ifbm. Q4.
Jeg tenker det er på tide å kalle inn prof lolcat, Pareto bør jo få høre det på twitter at de er treige. Gjerne tagge gaming analytikeren dems også