Jeg og👍
Du som laster opp Funco ?
Kjøpt jeg også - all inn med tradpotten og tok litt til på en annen konto for moroskyld
Inne igjen jeg og. Ser ikke for meg at den skal så mye lenger ned enn dette.
Fan-made fjas
Under 13 nok
Tror det er grei kjøpsmulighet her. Lastet opp selv i dag med +50%.
TA, RSI div og den lange banen ser ganske greit ut og så lenge Rui styrer skuta så blir gjerne jeg med videre
Kursen i funcom er hinsides all logikk og fornuft. Det finnes ingen bunn og ingen kurs som er for lav. Det bør folk etterhvert ha skjønt.
Det er bare til å fastslå at funcom-ledelsen har feilet totalt og fullstendig når det gjelder IR. Finnes vel ikke er selskap i verden som har klart å få så lite ut av et slikt potensiale.
Håller med. Ledningen måste tänka om. Se på Paradox och Stillfront osv hur man bygger bolag. Det räcker inte med att bygga spel.
Ett naivt spørsmål men hvorfor holder det ikke med å kun bygge spill?
Rui er nok fin som COO eller noe slikt. Men som CEO må man ha noen som er mer offensive og selgende.
Exakt. Man måste kunna sälja in bolaget på marknaden. Det ingår i uppdraget. Rui är säkert skicklig på det speltekniska, men han verkar inte lyfta ett finger för att visa varför man ska investera i FC. Man måste skapa en berättelse om framtiden – och givetvis se till att den framtiden också skapas.
Jeg mener Rui er helt rett mann. Det sagt må han og styret (på overtid) ta tak i en situasjon som er dypt uheldig for både aksjonærer og selskapet som sådan.
Ellers kan jeg informere om at det skjer litt interessante ting i kulissene nå som fagfolk er tilbake fra ferie. Ser frem til å dele mer rundt dette når det lar seg gjøre.
Tror ikke det hjelper stort å drive å selge skinnet før bjørnen er skutt. Funcom berget seg med nød å neppe fra konkurs og er i ferd med å bygge seg opp derifra med en ny strategi. Det tar tid!
Dessverre har de en del utålmodige aksjonærer som ikke forstår dette
Se på aksjekursen.
Detta duger helt enkelt inte.
Pen close i dag. I like it. Bare kjøre på nå
Bolaget har låtit EN storägare härja fritt i tre år. Då kan man inte komma och klaga på att de andra ägarna saknar tålamod. Om FC ska kunna göra offensiva NE krävs det en stabilare kurs och en tro på uppgång framöver, annars vill ingen sälja sina bolag mot aktier i FC. Se de svenska peers hur man gör.
Det svaret jeg har lyst til å gi deg hadde nok blitt bannet ganske raskt. Tror knapt det finnes en mer tålmodig aksjonærmasse. Vi er langt, langt på overtid for at det tas tak i helt fundamentale ting.