well played
Er vel heller på med blinklyset mot høyre der tenker jeg
For min del kan begge komme tilbake også. Hausing står aldri uimotsagt uansett. Og forumet er så stort at det virker litt overdrevent å utestenge de blant 10 000. Når vi var 100 var vi jo bare en gjeng.
Gz med 1337 likes ;D
Magisk
21 öre ner i callen. Herregud vilken jävla äckel handel
Är för mig en gåta varför inte Funcom skickar ut PM om att man har släppt det första spelet på Epic Games Store.
Blir jo bare gjort narr av i finanspressen
Dåligt.
Hei småaksjonærnisser, Funcom-hitler og ærede norske finanspresse
I dag slipper vi stoltheten vår MYZ på EGS. EGS er et lukrativt valg for oss, da det innebærer substansiell kompensasjon for å inngå i spillbiblioteket, samt at marginalene for å selge spill for utviklere på plattformen er (vesentlig) bedre enn tilfellet er på Steam.
Vi har svært positive erfaringer med tilsvarende f2p-promoteringer. Det bidrar til mersalg av DLCs og øker interessen for spillene som sådan. Senest med CE, som gjennom PS-Plus abonnementet hittil har fått nærmere 3 millioner nye splllere på PS4. Sammenlignet med PS-Pluss er det mer enn dobbelt så mange brukere på EGS.
Ha en fortsatt fin Funcom-dag,
mvh. billig og herjet aksje AS
Utover flåsete ordbruk, så hadde dette vært en PM like god som noen. EGS-avtalen har direkte påvirkning på bunnlinja.
Stor skillnad. Detta är ett lukrativt avtal med Epic games, första spelet på plattformen, stor chans till fin merförsäljning av DLC och framtida spel på plattformen. Givet PM imo
“Funcom pressemelder at de gir bort spill gratis”
Dette er vel muligheten om det skal komme noe nytt stoff på GC? Ikke at jeg helt har trua på det dog.
Du kan slappe helt av, de har fått så mye gratis PR som man kan få, sjekk myz tråden
Tvivlar jag på.
Er vel allerede kommet ut hvem som skal delta på showet, ingen funcom dessverre
Det kan hende de sender en melding i morgen. Tror uansett ikke det vil påvirke kursen.
Absolutt ikke, men på et eller annet tidspunkt må man vurdere å informere litt mer om hva som faktisk foregår i geskjeften.
Skal man være notert på OSE mener jeg man typ må drive «opplæring» i bransjen for å (gradvis) øke forståelsen av hva Funcom er, hvordan et spillselskap fungerer, samt hva selskapets strategi går ut på.
Innsikten i dette i Norge er begrenset til dette forumet, punktum.
Veldig enig i at en PM hadde vært på sin plass! Samt noen tweets og facebook innlegg.
Reddit koker rundt gratis spill på Epic Game Store: