Bare vent til makro er rød, da skal vi ned da. Utover det skal det snart dumpes på news igjen - gode eller dårlige
Gordon/Bagger, hva du nå enn kaller deg. Pell deg vekk.
Hilsen TekInvestor
Presentation of Second Quarter / Half -Yearly 2019 Financials
Den är borta
Stänger på DL?
Jag åker imorgon och är på Gamescom torsdag - fredag.
Funcom har ett litet indie bås så räkna inte med något
Glad jeg kjøpte meg en Sub i 2016 når både den og Funcom var på relativt billig
Ah, ok! Jag är mest nyfiken på hur CCC & MoM är att spela, det ska väl finnas möjlighet att testa?
Liker at de har presentasjonen kl 20, da er jeg ferdig med leggetiden.
Absolut. Idag har det varit enbart för press osv. onsdag-lördag för allmänheten.
Haha å det tror du? Du har mye å lære young pappawan
Har du bransjebillett får du komme inn idag.
fattig… äger ju Funcom
Ble stefar til en på 6 og en på 2 for et år siden, så synes jeg har grei oversikt. Han på 2 går og slukker lyset og legger seg i sengen når vi er ferdig med å lese.
75k på köp 13.52
Må innrømme jeg synes funcom imponerer for tiden.
-
De kjører på som publisher for MYZ. EGS deal, med linket dlc-salg. Nylig partnet for NS i japan. De bygger IP og tilhengerskare, tror hverken utgiver eller utvikler er mette på å produsere innhold her.
-
Mye ligger til rette for en lignende publishing-suksess med MoM. Kanskje er jeg bias’ed her, men alle små biter fra sosiale media tegner et lovende bilde. Er spillet godt, vet vi ihvertfall at funcom jobber godt som publisher.
-
funcom tiltrekker seg ny utviklere med pondus. Om det er på grunn av spennende fremtidige prosjekter, eller fordi funcom har fått et godt rykte på seg som arbeidsplass kan vi bare spekulere i.
-
CCC virker lettbent og morsomt. Kan ende som hva som helst. Men godt omdømme blandt indieutviklere skaper de. Og det kan bety at de med de gode ideene kommer til funcom. Ikke dumt.
-CE leverer. Og det ser ut som at de har store planer for høsten. Med mersalg av DLC’s, og gratis content updates. Den negative omdømmeknekken fikk rundt launch blir sakte men sikkert bygget opp gjennom faktisk godt og spillervennlig utvikling.
-
At vi ikke vet allverdends om de neste interne prosjektene, får stå sin prøve. Jeg begynner å få tillit til denne gjengen, og kjøper derfor akskjer. Har inntrykk av at de har god tid, og tar seg god tid, for å levere kvalitet.
-
Synes forøvrig de håndterte CU greit også. Salget var skuffende. Utvikler leverte ikke et godt nok produkt (her har selvfølgelig FC også et ansvar). Som utgiver opptettholdt funcom trykket lenge nok til at de som faktisk kjøpte spillet fikk en rimelig god opplevelse til slutt.
Ser dette ble rotete og hausete, men det er mitt inntrykk av selskapet. Arrester og korriger meg gjerne
MoM blir spennende. De som kommenterer spillet er jo stort sett strålende fornøyd men interessen for spillet virker fortsatt stort sett ganske totalt fraværende på google trend og Steam wishlist (plass 170). Så blir veldig spennende å se hva de får til.
Instämmer. Imponerande. Men de måste också bli bättre på att sälja in bolaget på marknaden, ändra ägarbilden och visa vad man vill åstadkomna. Jämför med Jörgen Larsson och Stillfront.