Och de måste lösa Problemet ASP. Han måste bort.
Ny Epic exclusive?
? Que
Enig @Krafer. Hva tror du må til for å skape nok oppmerksomhet til å gjøre utslag på dine parameter? Jeg har inntrykk av at strategien er tilstedeværelse på messer, mest mulig pressedekning og forhåpentligvis en halloween-kveld med mye streaming (dette bør de vel kanskje også sikre seg gjennom betalte streams). God CGI må vel være på MYZ-nivå for å gjøre inntrykk. Dette er vel samme strategi som de brukte på CU, men vanskelig å forutsi resultat siden CU var et meget middelmådig produkt på det tidspunktet. Vil/bør funcom dra noe nytt opp fra hatten hvis de ser at de sitter på et godt spill?
@Durer forsøkte å få til en diskusjon om selskapet uten maset om bergenseren. Hvis det han gjør er lovlig, blir vi bare nødt til å leve med han. Og da er det vi, ikke ledelsen som må gjøre noe med “ASP-problemet”. Vi må ikke følge mønsteret, og vi må ikke kjøpe på toppen.
Hvis det han gjør ikke er lovlig, håper jeg @h3nk1 og de andre som sitter med tall og fakta snart blir tatt seriøst av de rette instanser. Hvis bare halvparten av det som blir sagt er sant, må de snart ha nok materiale til å skrive en grave-sak om institusjonell markedsmanipulasjon. Hvis dette er så unikt for den norske børsen, og det kan dokumenteres bør en eller annen nyutdannet featurejournalist være interessert i saken. Evt. lag en podcast, har hørt truecrime er hot der
Ledelsens jobb for å endre eierstruktur er å gjøre finansene sine unekteklige, det gjør de ved å lage gode spill og selge disse. Ikke krangle med tradere.
Edit: Men, jeg er selvfølgelig klar over at jeg lider av confirmation bias, jeg ønsker at selskapet skal lykkes, og ser etter tegn på dette. Tar noen utfordrinhen med å trekke frem funcoms svakheter, hull i organisasjonen, mulige pitfalls for fremtiden?
Edit 2: Ser ut som de 4 tyskerne på twitch koser seg med CCC
Jeg mente at kanskje MoM blir en ny Epic-tittel slik som MYZ. Bare fantasi fra min side så klart.
Håller inte med. Det är ledningens uppgift att bygga bra spel som säljer, och att bygga bolaget och få det att växa. Där är aktiekursen en viktig byggsten. Det handlar ju också om att kunna göra förvärv med hjälp av aktier, osv etc. Detta har redan diskuterats många gånger här.
Men i övrigt har du rätt. Rui & Co gör mycket rätt. Och kanske kan man argumentera för att det krävs tålamod osv. Tja, att en enda aktör får härja så här är helt enkelt inte konstruktivt. Något måste göras. T.ex. byta börs.
Hvis mottakelsen er god, kanskje Tror ikke Epic holder seg til et Funcom-spill hvis MYZ gjør det bra på deres launcher.
Jeg har dessverre ingen annen oppskrift enn den Funcom virker å følge. Delta på messer og få god omtale og forhåpentligvis vinnen noen awards å klistre opp på Steamsiden. Har nok ikke den helt store troen på at interessen skal skyte fart før launch.
Det at traileren til den opprinnelige versjonen av spillet ble sluppet allerede for 2 år siden har nok vært med på å vanskeliggjøre det å skape ny blest rundt spillet tror jeg. Så launchhype er nok det man må satse på tror jeg. Halloween er nok et ideelt tidspunkt å slippe spillet på og jeg håper de får huket inn en del store streamere til å dra hypelasset. Forhåpentligvis har de noen kreative sjeler som kan finne på noe lurt halloweenstunt også.
Higher low confirmed ved close i pluss i dag
En solgte litt klokken 13:37. Garantert en herfra
Omtrent alt kjøp og salg i det daglige er herfra.
Tror jammen vi klarer å slutte på ca 13.93-94 i dag
No, I wouldnt
Det store spørsmålet for de kortsiktige nå: Ny trading range 13,90-13,15 eller stigende trend med higher lows og higher highs opp mot 16?
Denna lek med orderdjupet är fan äcklig. Sälj plockas men 1 millisekund efteråt kommer sälj i orderdjupet längre ner
Yup, det er algoritmer/bots som går. Derfor det er vanskeligere å være manuell kortsiktig trader nå enn for 10 år siden
Hehe ja, men poenget mitt var at det var for tidlig tidspunkt å “telle meg” det