Tenk hardt nok så skjer det🙈
Bare mange års erfaring med å kikke på Funcom sitt ordrebilde…
Da vet vi hvertfall hvem som kjøpte siste aksjene idag
Typisk Paddy. Tegner strekene akkurat slik han vil ha dem, for å få oss til å agere som han vil.
Ikke gjort en handel siden siste kjøp på rundt 13
Första kvällen i Köln avklarad. Igår var det Nordic Party på biergarten med Toadman som en av sponsorerna till festen. Väldigt många utvecklare där osv. Såg t.ex. CEO Lars från THQ. Funcom var även där riktigt trevlig kväll! Idag blir det Gamescom.
Takk for tidligere og kommende oppdateringer!
Hva sier du idag?
Jeg sier samme som i går. Svinger nok en tur nedom 13.4
Skal Mini-ASPene ta et par øres gevinst?
Høydeskrekk på 14
Stolleken igjen blant snurrerne på TI? Hvem går med tap denne gang mon tro? Stay tuned.
For tidlig å si noe mtp ADHDen som rår her inne, så kan jeg tenke meg at den kan teste å bryte igjennom 14, for så å falle tilbake på 13.9x ett sted. Da har mange krona i gevinst, og det er så små baller rundt om at ikke alle ønsker å sitte over news.
Om vi får noe juice så håper jeg på close over 14.10 iallefall ila morgendagen.
Hva slags news tror du vi får?
Tenker egentlig mest på neste ukes rapport, ifht gamescom så tviler jeg på om det kommer noe nyheter med tyngde. Sitter jo selvfølgelig over rapporten selv som jeg alltid gjør, tror det nok en gang blir hyggestund med Stian og Rui.
Har observert at ballene blir mindre og mindre i FUN - sitter faktisk med den oppfatning at hele verden gror mindre baller generelt.
Til info: jeg har fortsatt STORE baller (tildels konen sin feil😉)
Edit: Har troen på litt balle reduksjon i helgen🍆
Borde varit kurtasje för all handel…
Idioti det där