Basert på dagens uttalelser fra Rui/ Stian blir dette trolig først i siste halvår 2020
Coop tror jeg blir fort opp og fort ned… Rui/Stian lå ikke skjul på hvor potensialet ligger.
Ja, åpenbart er det økt volum som er håpet. Det er ikke håpet om økt volum jeg er skeptisk til, det er om det faktisk blir økt volum. Det er ingen garanti. Økt volum var også håpet til GIG-ledelsen og deres aksjonærer. Der er det vel nesten lavere volum i Sverige enn i Norge.
Hvordan leverer de resultatmessig? Og er det selskaper som er mer interessante /har større potensiale i samme gata
Marknaden är kortsiktigt så kan mycket väl bli rött imorgon…
Men de man kan och bör ta till sig, som jag gör är att på lång sikt borde marknaden och Redeye se positivt på att Conan single player skjuts. Funcom själva skriver att de temporärt lagt projektet på is, dvs de har inte lagt ner det för då hade vi sett avskrivningar på detta i Q2.
Istället bör man se det positivt på att Dune nu kommer komma tidigare än vi trott och detta spelet har definitivt bättre intjäningspotential än Conan SP. Dessutom kommer man kunna återanvända ännu mera assets från CE och Dune till Conan SP och andra framtida spel.
Nå er det vel strengt tatt vanlig å sammenligne med samme kvartal året før.
Det er også en feil “första kvartalet” skal være andre kvartal.
Enig - bruk pengene på å utvikle spill og publishingprosjekter
Kjøpe mer da
De nevnte repackaging av CU. Hva innebærer en repackaging?
Lite reflektioner från Q2 rapporten. sprid med glädje!
Nytt cover art - soft relaunch?
CGI på Mutant Chronicles Coop?
Neinei, GOLDFARB
Da hadde de ikke sagt: “hope to soon” om MC nyheter, du vet når du får ferdig en CGI?
De har mounts in Dune? Så da «spøker» det for at vi får mounts i CE ala året
Det nytter ikke å lage Dune uten å kunne ri på en Sandworm, for å si det slik.
Er selvsagt en mulighet for det men kan jo være at de teknisk sett gjør ting litt annerledes og ting ikke kan gjenbrukes helt også.
Å kunne gjenbruke noe på tvers av spillene er selvsagt en fordel men jeg tror kanskje man skal være litt forsiktig med å introdusere alt i begge også. Jeg mener det er viktig at det blir en ganske betydelig differanse mellom spillene. Selv om de selv kaller det CE 2.0 så tror jeg det er veldig viktig at det ikke oppfattes som CE med Duneskin. Det må de passe seg for.
Jepp, første glimt av Co-Op shooter tror jeg kommer ifbm. TwitchCon.
Rett ned 8.5%, stemning