TI fornekter seg ikke.
Jøss nøyaktig som jeg trodde. Rundt 8% litt rart at hver bidige gang det er dump så er det på ca 8%?(med sperre i etterkant selvsagt)
Oi for en BOMBE
Skal se det blir litt salg av ansattopsjoner på toppen av komedien
ASP ska ur
Dette er ikke ASP engang.
Mulig han hjelper litt til, forresten. Men herlig at han har klart å trene opp de såkalte aksjonærene til å reagere slik hver eneste gang.
Da nytter det ikke å skylde på han heller for kursutviklingen. Den klarer aksjonærene fint å ødelegge helt selv.
Dette er nok mere ASP pluss hjelp av selvoppfyllende profeti av en del her inne
Joda, han er med og dytter utfor stupet. Men ja, her ser man at selv om Funcom gradvis har implodert ned på Robur-emisjonsnivå, med null forventninger til titler de neste 6 måneder, så dumpes kursen på et ellers strålende kvartal. Mcap er under 1 milliard og enda fler av de resterende, standhaftige svenskene gir opp.
Forventet reaktion fra de kortsigtede, Intet nyt under solen.
Jeg kjøper her, og på neste støtte nedover.
Elsker at ledelsen nå kommenterer handelen i aksjen såvidt.
Jeg har også økt i dag, men det er med en bitter ettersmak. Tipper jeg kjøpte noen svenske aksjer som har ligget stille siden 2017/18.
La inn kjøp på 12.52 rett før åpning, var rimelig stor sannsynlighet for å få på det støttenivået. Opp til høy/mid 13 ila dagen.
Galskap satt i system
Svenskene som skal redde volumet i funcom handelen du mener? Nå må du rulle inn griningen, du profiterer på dette mer enn du taper.
Velkommen til børsen
Jeg tenkte at dette ville skje. Tok 25% av det jeg hadde og solgte på 13,35 og kjøpte inn alt igjen på 12,90. Jeg har ikke midler å kjøpe for og dette er eneste muligheten for meg å få mer aksjer.
Hva? Trader du Funcom!?
Godt jobbet
Griner? Spar deg. Jeg merker meg bare at aksjen er i en håpløs tilstand. Du og andre forstår ikke at de av oss som har en større pott gjerne skulle hatt en annen kursutvikling siden 2017 og bedre helse i papiret som sådan.
Det jeg kjøper på disse nivåene tjener jeg på, ja. Men det blir på et senere tidspunkt, for de går rett i skuffen. Gidder ikke en gang å vaske snitt eller gjøre parkometerkeoner her nede.
Lykke til med traden din i dag, og som alltid er det stas at du er innom denne tråden (jeg flagger øvrig ingen av innleggene dine)
Ye, håper vi får oppdateringer siden jeg ble kicka fra tråden.