Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

TI fornekter seg ikke.

1 Like

Jøss nøyaktig som jeg trodde. Rundt 8% litt rart at hver bidige gang det er dump så er det på ca 8%?(med sperre i etterkant selvsagt)

Oi for en BOMBE

Skal se det blir litt salg av ansattopsjoner på toppen av komedien :joy:

ASP ska ur

1 Like

Dette er ikke ASP engang.

Mulig han hjelper litt til, forresten. Men herlig at han har klart å trene opp de såkalte aksjonærene til å reagere slik hver eneste gang.

Da nytter det ikke å skylde på han heller for kursutviklingen. Den klarer aksjonærene fint å ødelegge helt selv.

3 Likes

Dette er nok mere ASP pluss hjelp av selvoppfyllende profeti av en del her inne

2 Likes

Joda, han er med og dytter :hamster: utfor stupet. Men ja, her ser man at selv om Funcom gradvis har implodert ned på Robur-emisjonsnivå, med null forventninger til titler de neste 6 måneder, så dumpes kursen på et ellers strålende kvartal. Mcap er under 1 milliard og enda fler av de resterende, standhaftige svenskene gir opp.

1 Like

Forventet reaktion fra de kortsigtede, Intet nyt under solen.

Jeg kjøper her, og på neste støtte nedover. :slight_smile:

Elsker at ledelsen nå kommenterer handelen i aksjen såvidt.

3 Likes

Jeg har også økt i dag, men det er med en bitter ettersmak. Tipper jeg kjøpte noen svenske aksjer som har ligget stille siden 2017/18.

La inn kjøp på 12.52 rett før åpning, var rimelig stor sannsynlighet for å få på det støttenivået. Opp til høy/mid 13 ila dagen.

3 Likes

Galskap satt i system :man_shrugging:

Svenskene som skal redde volumet i funcom handelen du mener? Nå må du rulle inn griningen, du profiterer på dette mer enn du taper.

2 Likes

Velkommen til børsen

3 Likes

Jeg tenkte at dette ville skje. Tok 25% av det jeg hadde og solgte på 13,35 og kjøpte inn alt igjen på 12,90. Jeg har ikke midler å kjøpe for og dette er eneste muligheten for meg å få mer aksjer.

6 Likes

Hva? Trader du Funcom!?

Godt jobbet :wink:

2 Likes

Griner? Spar deg. Jeg merker meg bare at aksjen er i en håpløs tilstand. Du og andre forstår ikke at de av oss som har en større pott gjerne skulle hatt en annen kursutvikling siden 2017 og bedre helse i papiret som sådan.

Det jeg kjøper på disse nivåene tjener jeg på, ja. Men det blir på et senere tidspunkt, for de går rett i skuffen. Gidder ikke en gang å vaske snitt eller gjøre parkometerkeoner her nede.

Lykke til med traden din i dag, og som alltid er det stas at du er innom denne tråden (jeg flagger øvrig ingen av innleggene dine) :ok_hand:

6 Likes

oh yes they do :horse_racing:

4 Likes

Ye, håper vi får oppdateringer siden jeg ble kicka fra tråden.