Forferdelig støy fra sommerføgeln. La nå denne topicen være @Butterfly hvis du ikke har noe mer saklig å komme med
La Sommerfuglen få skrive til seg selv så tar ordforråde snart slutt.
Du bør slutte å spamme ned tråden slik du gjør.
Helt OK du mener Funcom bør “bevise mer”, men ikke vits med 10 innlegg som sier det samme.
Selskapet har ikke det som skal til?
Du var superpositiv til alt Funcom gjorde, før du ble tvangssolgt og tapte stort.
Så kommer du og kjefter og smeller på manipulasjon og uærlige medaksjonærer.
Og nå oppretter du nye nick og prøver å overbevise andre om at Funcom er dårlig?
Ser du ikke ironien i dette? Har du null integritet? Get over it.
Ps: Du burde forresten sende en eske konfekt til han eller hun som tok styringa over investeringen din. Kursen er mye lavere nå enn når du fikk ditt tvangssolgt.
Du skal få viljen din. Vi fjernet ikke noen av innleggene dine du referertte til. Automatikk gjør at de midlertidig ikke vises dersom de blir rapportert og basert på forskjellige andre kriterier kombinert med dette.
Kritikk og kritiske argumenter er veldig velkomne så lenge det legges frem på en konstruktiv måte.
Det ble solgt på 14,9 btw, så han er vel fortsatt i pluss vs mange her?
Det skrev jeg vel og, men du missa poenget.
La oss holde diskusjonen saklig og på tema. Greit om folk har støttende dokumentasjon til påstander de kommer med.
Men folkens! Vi har jo så mye å være i godt humør for vi aksjeeiere. Jeg kan ikke tenke meg grunner til å være negativ til så mye akkurat nå. Med mindre man står igjen på perrongen da.
RT nå ?
Fortsatt 14,15
…
Der ble det seff 14,10 i det jeg skrev…
Noe opp ogned får vi vel reine med, morro att det ble tatt i mot så mye på morgenen i dag da.
6xx roboten er igang igjen
Kjøpes hvert 12 sek
Passende dag å grave litt i arkivet:
RT 14,20 friskt volum, blir spennende å se hvor dagen ender!
Hadde vært moro å visst hvem som står bak roboten. Er det ellers noen større fond som laster opp nå mon tro
Kanskje @Cirmes har lykkes med å få inn noen nye investorer eller fond?..
Jeg holder en knapp på at det er TIN som kjøper…
TIN kan det absolut vara