Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Fantastisk lite aktivitet og kommentering her til Funcom sin fantastiske stigning siste uka…!

=> opp opp opp

1 Like

TA sin skyld :man_shrugging:

Tar det som ett tegn på at endel har solgt

1 Like

Måtte det forbli stille til vi ser 19 :pray:

2 Likes

Du mener at folk kjøper vel. Kjøp i det stille og selg når det et mye haus​:wink::shushing_face:

1 Like

hehe Ja. Jeg ser den :blush: Sikkert mange som begynner å tenke om Skjegget sitter fast i Postkassa

1 Like

Tja, med snitt på 17+ så er det et stykke igjen før kursen blir interrssant😊.
Får se om 1-2-3 år…

1 Like

Mistenker at mange sitter utenfor… som er litt kjipt!

2 Likes

Du mener vel 1-2-3 uker :wink:

Bare fint at mange sitter ute da!

1 Like

Mange er ute (som følge av TA og/eller innlært salgsrefleks etter noen få prosent).

Er ikke mer komplisert enn at veien er videre opp dersom den aktøren vi ser handle tungt om dagen fortsetter. Både dumpforsøk og salg på motstander har blitt spist opp. Noe de fleste av oss lever veldig fint med.

Er en trigger i nær fremtid også, i form av TwitchCon. Der vil vi se hva som kommer til CE som følge av at single-player crewet har arbeidet med å utvikle…noe nytt.

Etter TwitchCon er det faktisk ikke lenger enn 3-4 uker før Halloween og at MoM slippes på samtlige plattformer.

6 Likes

Det er noen her på forumet jeg håper virkelig får med seg gevinst her i Funcom og det er dere som har vært med lengst og svenskene her. Alle vet hvem jeg tenker på. Folk som Cagey2 som har vært med 4ever. Og Antzzo som virkelig kjenner en vinner når han ser den.

Det jeg frykter er at ASP har klart å snu så mange rundt til å tro at 18 er dyrt og 12 billig når egentlig 18 er billig og 12 et RAN. Og derfor er det nå folk som selger på latterlig billige priser fordi man ikke kan stole på at aksjen er billig fordi det bryr ikke ASP seg om.

Jeg håper bare det samme gjelder når den blir dyr. Hvis han har så mye makt til å styre kursen så langt ned han vil så kan han vel styre den opp også. Men bare hvis nok folk tømmer seg her nede hvor det også er andre kjøpere…

Finn frem popcorn! Nå nærmer det seg spillansering på et spill som streamerne vil spille i hvertfall.

:innocent:

22 Likes

Så mange TA tegnere har jo sagt (og tegnet streker) at 12,50 er like rundt hjørnet. Mange som har sitti og ventet på det og som sikkert angrer på det nå. Aksjen er fortsatt billig, så fortsatt mulig å komme seg inn og få fortjeneste.

Vi har vel vært på 12.5 to ganger nå :slight_smile:

2 Likes

RedEye base case neste?

15 før lunch i morgen🙂

Åpner over 15 og slutter på 14,2.

Sånn da er enda en hypotese ute :thinking:

1 Like

Jeg tror også den kan åpne opp men forventer den ender ned, ellers var det uklokt å gå ut :slight_smile:

@Keefer kommer vel litt an på hvordan makro er også? Hvis det kommer en global korreksjon f. eks…?

Tenker du kan få rett i det, frodoen, men hadde vært moro dersom vi allerede nå så smått kan begynne å sikte oss inn mot RedEye base case. Regner med det kan ta et års tid å nå helt dit, men vi er jo fortsatt svært lavt priset, så ikke utenkelig at den nå klarer å etablere seg på disse nivåene.

Twitter%20Joel%20Bylos

1 Like

5 dager oppgang. Trenger ikke være racket ingeniør for å forstå at det må enn pust i bakken før ny sats :blush:

3 Likes