@Nocturne: Her kan alt mulig skje, og makro er en joker det er vanskelig å spå hvordan treffer funcom på kort og lang sikt, men dersom selskapet leverer varene til tid, kost og kvalitet, og spillene/utvidelsene er spennende som massene etterspør, tenker jeg at makro har mindre å si når vi når de større triggerne, men ingenting overrasker meg i denne aksjen. Derfor tenker jeg base case fra ReadEye bør våre innen rekkevidde innen et års tid. Uansett veldig betryggende for meg som langsiktig investor å sitte i et selskap som har en fundamentalt endret finansiell situasjon som er bygd opp over lang tid nå. Ingen gjeld, mye EK og tilsynelatende OK inntektsstrøm fra eksisterende prosjekter i påvente av de store slippene. Det endrer risikobildet betraktelig for meg hvor oppsiden er større i det lengre bildet på disse nivåene.
Hvem skrudde 6xx på ned?
Noen får ta en tlf og melde fra om denne feilen.
Ned? Ser mer ut som 6xx kopierer gårsdagen fra start, mens gutta i TA tråden vil ha higher low i dag…
Klart vi ønsker higher low. Lower low vil jo si den fine opptrenden er brutt
La til “i dag” jeg
85 aksjer for et tannlegebesøk. Null hull!
Burde fått noen aksjer for å være flink.
On topic, 14 ser solid ut💪
Folk er vel happy nå
Hva fanden skjedde?!??
Fond sluttet å kjøpe, fritt frem å selge ned på lavt volum.
Kombinert med blodrød makro.
Og de 85 aksjene Shadowbane måtte selge for sitt tannlegebesøk
Pft, bare jeg som handler?
Kjøpte 9650 i dag, gikk jo rett i dass det som vanlig
Bommet med 20 øre topp og bunn…
I morgen er også en dag…
3 dager med fall, kjøp etter kl 10 på fredag
Hadde jeg solgt så hadde jeg også kjøpt på 14,15-14.20. Husker jeg tenkte det før i dag. 50 øre ned er vanlig i korreksjoner. Uansett driter jeg i kursen i dag, i morgen og neste uke.
Tenker du at fondet er ferdigkjøpt? Synes bevegelsen ligner mye på starten av forrige oppgang i forbindelse med at samme fond var på kjøperen:
Utelukker absolutt ikke at de skal ha mer
CNT kan fort tenke seg å ta en posisjon på størrelse med Robur, tenker jeg.
MAR-regler fra og med nyttår og 2020-21 bør bli bra.
Getting the hang of it buddy!
Ingen backetrading på meg denne gangen. Ble for travelt på jobb. Hadde den fortsatt flere dager opp før en liten pausen nå hadde jeg nesten blott litt urolig