Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

@Nocturne: Her kan alt mulig skje, og makro er en joker det er vanskelig å spå hvordan treffer funcom på kort og lang sikt, men dersom selskapet leverer varene til tid, kost og kvalitet, og spillene/utvidelsene er spennende som massene etterspør, tenker jeg at makro har mindre å si når vi når de større triggerne, men ingenting overrasker meg i denne aksjen. Derfor tenker jeg base case fra ReadEye bør våre innen rekkevidde innen et års tid. Uansett veldig betryggende for meg som langsiktig investor å sitte i et selskap som har en fundamentalt endret finansiell situasjon som er bygd opp over lang tid nå. Ingen gjeld, mye EK og tilsynelatende OK inntektsstrøm fra eksisterende prosjekter i påvente av de store slippene. Det endrer risikobildet betraktelig for meg hvor oppsiden er større i det lengre bildet på disse nivåene.

3 Likes

Hvem skrudde 6xx :robot: på ned?

Noen får ta en tlf og melde fra om denne feilen.

1 Like

Ned? Ser mer ut som 6xx kopierer gårsdagen fra start, mens gutta i TA tråden vil ha higher low i dag…

Klart vi ønsker higher low. Lower low vil jo si den fine opptrenden er brutt :slight_smile:

La til “i dag” jeg :blush:

1 Like

85 aksjer for et tannlegebesøk. Null hull!
Burde fått noen aksjer for å være flink.

On topic, 14 ser solid ut💪

1 Like

Folk er vel happy nå

Hva fanden skjedde?!??

Fond sluttet å kjøpe, fritt frem å selge ned på lavt volum.

Kombinert med blodrød makro.

2 Likes

Og de 85 aksjene Shadowbane måtte selge for sitt tannlegebesøk :slight_smile:

2 Likes

Pft, bare jeg som handler?

Kjøpte 9650 i dag, gikk jo rett i dass det som vanlig

1 Like

Bommet med 20 øre topp og bunn…:relieved:

I morgen er også en dag…

3 dager med fall, kjøp etter kl 10 på fredag :+1:

4 Likes

Hadde jeg solgt så hadde jeg også kjøpt på 14,15-14.20. Husker jeg tenkte det før i dag. 50 øre ned er vanlig i korreksjoner. Uansett driter jeg i kursen i dag, i morgen og neste uke.

3 Likes

Tenker du at fondet er ferdigkjøpt? Synes bevegelsen ligner mye på starten av forrige oppgang i forbindelse med at samme fond var på kjøperen:

3 Likes

Utelukker absolutt ikke at de skal ha mer :slight_smile:

CNT kan fort tenke seg å ta en posisjon på størrelse med Robur, tenker jeg.

MAR-regler fra og med nyttår og 2020-21 bør bli bra.

3 Likes

Getting the hang of it buddy! :slight_smile:

Ingen backetrading på meg denne gangen. Ble for travelt på jobb. Hadde den fortsatt flere dager opp før en liten pausen nå hadde jeg nesten blott litt urolig :+1:t2:

2 Likes