Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

bilde

2 Likes

Jag tror definitivt på kurser kring 35-50 nok nästa år.

4 Likes

Basert på det jeg har lest meg opp på om utvikleren bak det nye Conan spillet som lanseres i mai ca og they are billions testspilling og salgstall tipper jeg at Conan Unconquered selger ca 500 000 spill i 2019. Så skulle jeg til å liste opp pumpsalg, sommersalg, julesalg osv på eksisterende spill og 1 til 2 ekstra spill lansert utenom det, men så kom jeg på at jeg vil ha flere aksjer og droppet det.

14 Likes

Og jeg nevner i hvertfall ikke at ‘hans navn man aldri sier’ har begynt å hause igjen på HO.

8 Likes

Høres bra ut at @Gordon /100Bagger er aktiv igjen, nå er det bare @Cirmes som må våkne for å få litt omsetning. Synes han har vært litt «dorsk» i det siste. Lite «pump and dump» for eksempel…

Stemmer det at du var på Redeye sin Funcom presentasjon @Cirmes ?
Syns jeg så en som lignet deg som satt litt bak i salen, på Live Streamen,…

3 Likes

Rally i USA, Oljeprisen opp og Redeye dekning - Det må bare bli -10% for FUN imorgen.

Snakkes på bear 8.

6 Likes
1 Like

Ned fordi ned!

1 Like

Nå hva er så dette hemmelig prosjektet? :thinking:

image

7 Likes

CU reveal trailer ofc.

Det er vel da ikke et hemmelig prosjekt?

petro

Hemmelig og hemmelig :wink:

Edit:

Men ja, very soon bør det absolutt være - langt på overtid hva gjelder CU-gameplay, PR og så videre.

4 Likes

Petro har studio i Las vegas, de har enda ikke visst noe gameplay av et spill som skal lanseres om 4-5mnd, de sender video produsenter. You do the math :wink:

1 Like

Hehe, hysj! :shushing_face::face_with_hand_over_mouth:

Det er greit nok, men min forståelse av et hemmelig prosjekt er vel at det ikke har sett dagens lys i det hele tatt. Vi vet jo at dette spillet kommer, bare at vi ikke har sett noe som helst om hvordan det faktisk ser ut.

Prosjektet det refereres til kan vel være filmen i seg selv, ikke nødvendigvis hvilket arbeid filmprosjektet skal dekke.

1 Like

Ja, det er vel det som gir mest mening :slight_smile:

31/01-2019 11:54:26: (FUNCOM) Financial calendar

Hvor lenge tror dere Funcom kan prises til ~1 mrd. uten at noen ikke bare kjøper hele skiten? Selskapet er gjeldsfritt, har ~175-200 millioner på bok, dyktige utviklere (UE4), full pipeline, etablerte IP’er (samt noen nye, lovende sådan), og vil generere positiv cash-flow fra dag én.

Typisk HO-post, kanskje, men jeg liker nå ikke tanken på at Funcom havner på utenlandske hender til en billig penge. Norge mister i så fall det eneste gamingselskapet som kan bli ledende i Europa.

Ikke så lenge, da jeg mistenker at de vil prises til enda lavere enn det framover. Fordi…Funcom.