Hadde denne kommet for 6mnd siden hadde det vært 50 nye innlegg og stormende jubel …
Funcom sine Conan spill kan lastes ned og prøves på Steam fra og med i dag til 23. september. Spillene det gjelder er bestselleren “Conan Exiles”, en forbedret versjon av “Conan Unconquered” og “Age of Conan”. Det kommer frem av en børsmelding.
Dette vil kunne gi Funcom mer inntekter i form av kjøp og inntekter fra DLC etter prøveperioden.
Hva i ALLE dager går det av Finansavisen (Hegnar)?
Edit:
Det drøyeste er at journalisten selv la til setningen om merinntekter og brukte fet skrift.
Funcom kursen har gått en del ned idag. Har det vært for store forventinger til Free Weekend på Conan spill?
Ser at CE og CU ikke har klart å nå førstesiden på Steam GTS feks…
Ser bra ut, satser på at oppgangen fortsetter
Var det mislykket forsøk på dumping kl10.52?
Tror inte det. AVA som sålde. Liksom tidigare på morgonen.
“Det vil si at aksjen det siste året har steget 25,96 prosent, mens den har falt 18,8 prosent det siste året.”
Øh… opp eller ned?
I tilfelle du ikke spøkte, så forsøker han å skrive 25,96 % hittil i år vs. 18,8 % ned siste 12 måneder
Det är nu man hoppas på coop exklusivt på Epic…
Yep, jeg er faktisk overrasket over hvor mye de fikk for Control. Samtidig tyder ting på at det selges MYE spill på Epic.
Jeg både håper og tror det blir en epic exclusive. For Funcom er det en fantastisk mulighet til å sikre seg break-even og tjene ditto mer penger (bedre marginaler) hvis spillet gjør det bra.
Det sagt, TI klarer sikkert å rote det til post-launch fordi man ikke har steam-reviews
Jepp! I tillägg till löpande intäkter och lägre cut så börjar saker & ting se riktigt bra ut!
Begynner å spises av sperren.
Hvis det kun finnes et fåtall storfisker kan vel de mer eller mindre styre kursen ved å sette slike sperrer. Finnes ikke noe regler mot det antar jeg? Personlig synes jeg det er en forbanna uting, men skjønner jo hvorfor noen gjør det hvis de ikke ønsker at kursen skal fly avgårde.
Det er ikke tillatt å legge ut slike sperrer kun for å stagge kursen. Da er man inne på kursmanipulasjon. Er kun tillatt å legge dem ut for at man ønsker å selge.
Men dette er selvsagt noe som kan være vanskelig å bevise.
Ha en fin Funcom-uke, mvh.
Noen har 280.697 grunner til å være skuffet over at CE er topp 10 GTS.
Vel, dét, eller så er man en c*nt.
Ja, hva er poenget med å legge slike ordrer?!
Det er jo bare tull… En middelaldrende fjortiss.