Ser at du har solgt deg ut @Christian. Har du ikke troen på Twichcon, MOM eller CE news?
Jeg solgte Funcom og kjøpte Kitron. Har større tro på 10% oppside i Kitron fram mot Q-tallene deres 24. oktober enn 10% oppside fra 14,41 fram til da. Tok grunding feil når jeg reduserte kraftig på ca 13 kr, kunne jo fått en god del for de aksjene, men er ikke alltid så lett å se hvor ting skal.
Sånn rent fundamentalt synes jeg risk økte betraktelig for 2020 når Funcom gikk fra å ha to til ett egetutviklet spill i pipen. Så også at Redeye hadde truffet med IP-en og de antar nå H2 2020 som lanseringshalvår og jeg tror det kan bli litt lenge til for mange. Inkludert meg selv.
Kan ikke si jeg er særlig fornøyd med tradingen min totalt sett de 2-3 siste årene, er vel bare i ca 0. Ikke veldig imponerende. Har hatt bedre kontroll på Kitron, så derfor jeg satser tyngre der. Har nå bare en liten post i Funcom.
Takk for ærligheten
Kanskje jeg skal henge meg på i Kitron😊
Kan ikke klandre deg for den avgjørelsen Christian. Har tenkt mange ganger at mange små ikke kommer til å være med på denne reisen. Forumet rundt Fun har tørket ganske mye ut og jeg forstår godt hvorfor. OSE gir tilsynelatende tommelen opp ifht. manipulering. Nå er vel kanskje du en av de som mener at dette papiret ikke er manipulert noe særlig, men det er en annen diskusjon. Ønsker deg masse lykke til i andre papirer og håper du vender tilbake ved en senere anledning. Når det angår aksjene du solgte på 12,90,- så skal du vite at jeg tok godt vare på de før jeg solgte de på 14-tallet. Spanderer et par pils på deg for den, når vi skal ha den berømte hagefesten hos Ass-Geir! Selv så har jeg absolutt ingen planer om å gå på land her … Langt derfra! Jeg står på broen og holder sjampisen kald i mellomtiden! Trenger mer isbiter! Ass-Geir - gjør noe nyttig og løp å hent mer isbiter! - Chop chop!!
Det gjør jeg nok hvis enten prisen blir lav nok, eller jeg syntes ting ser hot nok. Får satse på at du har rett og at jeg går for option #2.
Som sagt, jeg tenker jo først og fremst risk har økt, ved suksess, så er Funcom latterlig billig nå.
Rart det der med risk og reward…?
Jeg er enig. Funcom prøver å lage hype for spillerne, ikke aksjonærene. Vi legger vanligvis litt for mye i det funcom sier.
Blizzard 2019
Servere krasjer, rollback av asmongold sin server pga lag og rubberbanding. Riktignok med 4-5 raid fra hver faction i massive pvp battle
Til og med Blizzard har problemer med massive pvp selv med dagens teknologi i et 15 år gammelt spill. Sier vel litt om hvor vanskelig det er å få til massive pvp.
Hehe. Sitter og ser på. Håpløst. Det er ikke laget for at så mye skal skje på en gang på samme sted. Var sikkert 400-500 personer der da.
Får ikke levlet opp min level 26 Rogue fordi det er kjekkere å følge Asmon. Liker den fyren. Hadde vært kjekt å vært med i guildet hans.
CCP får det til i en målestokk ingen andre når opp til per dags dato.
Gull at flere er litt lettet i aksjen nå, det gjør det bra både ifht om kursen dipper eller det kommer fine nyheter. Flere som tar i mot på dump eller kjøper på hype større mulighet for stabilisering av kursen
Tror de fleste er inne jeg da. Kursen er jo fremdeles ganske lav, selv om 2020 ble litt mer lunken.
Stillheten og den lave omsetningen kommer vel av at det skjer svært lite. Gamingevents har vist seg å ikke påvirke allverden. MoMog CC som er publishing spill er ikke rakettene som skal føre oss mot de høye kurser. Sikkert opp mot 18 men neppe høyere.
Coop shooteren blir det skuddet vi har på mål, som kan løfte kursen over 20 igjen og det er et stykke frem i tid.
Tror jeg da🙂
Nå vil jeg ikke se en eneste kommentar om kursen før den står i 18… Ingen Jinxing nå!
kursmå… lykke til
Etter close, så da er det vel lov si UNTZ UNTZ!
Hoppas vi slipper få en röd candlestick som är 1km lång sen bara.
Skal aldri si aldri…Venter egentlig bare på at folk sier navnet til han som ikke skal nevnes og spår dump på alle linjer.