Ja hvis markedet er en person så…
Håper virkelig du er ironisk her nå
because makro
Åpnet tekinvestor…mandags morgen, 27 nye innlegg på indikatoren på småprat tråden…= trenger ikke åpne tråden eller sjekke aksjekursen for å skjønne hva som har skjedd…
Jeg vurderer nå å gå over til å spå i teblader da dette blir for kjedelig i lengden…
Er det noen som kjøper og selger til seg selv? Jeg synes de 280.000 aksjene på 13.61 ble veldig fort solgt. Var ikke det samme trøkket i kjøperne så fort disse aksjene var solgt.
Si det, det er akkurat på slike dager det er greit å ha litt ekstra cash slik at man kan fylle på litt mer. Flere burde trade aksjen av de langsiktige slik at vi kan begrense kursfallet på slike dager som dette.
Nu är de dags att öppna plånboken!! Uppmaning från Rui!!
Om Rui börjar så kommer jag efter!
Jeg tenker vel at når noen dumper 300k ut i markedet, så er det færre hender til å kjøpe etterpå, det er jo mange som da har fått fyllt ordrene sine.
-20% idag? Förstår att folk tappar intresset av denna skit handel
Målet nå er vel sikkert å mindfucke de som kjøpte på 14 i forige uke, til å selge med tap. Overrasker meg ikke om denne presses ned mot 12 igjen denne uka.
ASP satt og ventet på en melding for å iverksette dumpen.
…because I can
Ja, og det fungerer tilsynelatende like bra hver gang. Mye retailaksjer som lempes ut, både med og uten gearing
Med tilbakekjøp så ville muligheten for dager som dette bli lavere ettersom free-floaten reduseres.
Neida, bare “for å få et bedre snitt”
Hadde nå bare bankid funket i dag…
Håper du da tenker på å kjøpe, og ikke selge. Er jo en meningsløs dump, og folk hiver seg på. Tror mange skal kjøpe tilbake igjen. Berg og dalbane dette.
Kjøpe ja…
Sånn, da er jeg inne Rart fall i dag
Rart fall? også en måte å si det på.