Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Ikke så fryktelig rart når man tenker på at noen slenger ut et par hundretusen aksjer 10% under close forrige handelsdag.

Nei, det som er rart er at salget ble gjort.

Har det vært for store forventninger til Free Weekend for CE og CU i markedet?

Ser ut som @Christian hadde rett når det gjaldt det kortsiktige…

Haha, veeeel, det skal jeg ikke påstå, jeg trodde ned fra 12,5 så opp før twitchcon, det ble motsatt. Har vel ikke hatt rett i nedgang i det hele tatt hvis vi ikke ser under 12,5 heller :wink:

Synes den siste oppgangen var på luft og nå ned på luft, vanskelig å trade det utfra fundamental analyse da :stuck_out_tongue:

5 Likes

Den kommentaren min var ment som en spøk. Ser at innlegget blir dumt når jeg glemte å slenge på en :wink: bak spørsmålstegnet :sunglasses:

Og om noen skulle være i tvil, så vet jeg veldig godt hvordan shorthandel utføres :slightly_smiling_face:

3 Likes

Det var en omvendt shortinndekking :upside_down_face:

Hva er rekorden til ASP på én dag når det kommer til å dumpe kursen egentlig?

Detta är ju återigen en uppenbar anledning till att Funcom behöver byta lista. De måste vara slut på detta tramset. Pinsamt med denna tysta IR avdelning

2 Likes

Det der er betydelig inntjening.

12 Likes

Jepp, veldig bra og kanskje like viktig, det ser ut som dette salget drar like mye inntekter som salgene i mars og mai. Nesten så man kan tenke at Funcom burde kjøre disse oftere? :slight_smile:

4 Likes

Problemet er bare at de også satte aksjekursen på salg samtidig :frowning:

Liker man spillene så kan man få aksjekursen med 75 % rabatt også!

1 Like

Vi viste jo at dumpekontoen hans var stinn av aksjer. Allikevel lar vi oss overraske🤪

4 Likes

Alle håper vel at fornuften må seire denne gang.

Melking og psykisk utpressing :scream:

1 Like

6xx selger

Det er spesielt at ledelsen i et børsnotert selskap sitter og ser på at aksjen blir fullstendig kontrollert av én enkelt aktør i snart 3 år. Allikevel er CEO freidig nok til å oppfordre aksjonærene til å “bidra til volum” ved forrige kvartalsrapport :roll_eyes:

8 Likes

Kan det være at de som vil kjøpe ikke får logget på Nordet og andre banker? Står på banken min at det er problem med BankID så får ikke logget inn for å handle.

Hvis @Cirmes tjener penger på det og ingen autoriteter bryr seg likevel, hvorfor skal han ikke da kunne leke seg som han føler for? :man_shrugging: For å være grei mot andre? Er ikke derfor man kjøper og selger aksjer, man gjør det jo for å tjene penger selv. Trodde litt av poenget med anonym handel i Norge var nettopp at ikke folk skulle bli sure på de som driver med ulovligheter.

2 Likes

Pumpe boten er satt på ned. Så nå er der blitt en dumpe bot. 6xx ned, 3-4 ganger i minuttet.

Mye lettere ned en opp ser det ut til.