Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Selvfølgelig er det lettere ned - det blir færre og færre som rører aksjen.

Med denne «takten» her, tror jeg vi vil se bratt oppgang allerede mot slutten av dagen.

2 Likes

ASP-roboten er ute til lunsj.

Kommer plutselig tilbake.

1 Like

Sidder dog stadig i plus for 3 gang på 5 år.
Før kunne man forstå hvad der fik kursen op og ned.
Utroligt det kan lade sig gøre, mm det er et fond, der er i økonomiske vanskeligheder, som sælger mindre lilvide aktier ud.

Er det da tiden for litt bunnfiske eller har dumpingen for vane å holde på mer enn én dag?

1 Like

Tradisjonelt går det over tre dager.

Havner vi da under støtten på 12,60 kan det jo se veldig stygt ut. Hvem er alle disse som selger på disse nivåene da?! SLUTT! :wink:

Han dumpet 120k på 12,94. Der viste han dere hvem som er sjefen tenker jeg.

Edit: Ingen som har mailet Funcom og spurt om hvilken informasjon som har lekket ut som forårsaker et ras på 13%? :rofl:

Da har han vel ca 100k igjen da. Det spises vel unna på det nivået her tenker jeg.:+1:

“Dune selger 2 millioner kopier første uke”, kurs ned - 15% fra 15 . Blir ikke overrasket om dette skjer :rofl:

I følge @anon80503862 kan det være hvem som helst som selger.

Nei, det kan det ikke. For hvem som helst sitter ikke på denne mengden aksjer.

Du sier ikke det.

Allerede den dagen med høyest volum på over 3mnd. Jeg regner med de som tegner TA-streker ned mot null sitter og gnir seg i henda nå :joy:

Det jeg sa var at det kan eksempelvis være Bagger som solgte på åpning i dag, siden han har sluttet å lage nye alternative brukere for å hausse aksjen. Hvis noen ville frontrunne dumpen til ASP som vel mange tenkte skulle komme på ett tidspunkt. Denne dumpen ble også gjennomført på en annen måte enn tidligere dumper, ergo kan det være en annen bruker - og fasiten får vi uansett når vi etter hvert får aksjonærlister.

Sa ikke at det kan være “hvem som helst” - det er kun en liten andel brukere som kan tenkes å ha gjort dette. ASP er selvsagt som alltid hovedmistenkte, men det kan også være Bagger eller en større svenske. Det kan til og med være andre større aksjonærer.

Oppgangen var på luft, og nedgangen var bare luft som ble sluppet ut av ballongen. Det kommer nok flere sånne meningsløse svingninger på 10% - 25% framover.

2 Likes

Det kan være noen andre som har kjørt flere hundre tusen aksjer ut i markedet til under pålydende altså.

Joda.

Det er usannsynlig at det er Bagger/ @Gordon , da han ikke har hatt så mange aksjer på flere år…
Det er ca 99% sannsynlighet at det er @Cirmes som har dumpet…

Hvor mange aksjer har han hatt i det siste når han har gjentatte ganger laget nye brukere for å hausse aksjen, laget hausediskusjon på gamle hegnar, og skrytt av at han skulle “fjerne” aksjer fra markedet?

2 Likes

Sånn sett så burde han heller vært uenig… :thinking:

1 Like