Jepp. Catch 22.
Bagger/ @Gordon hadde 53989 synlige aksjer på den forrige listen. Langt ifra det antallet som kreves for å dumpe kursen som i dag…
Du tror ikke han kan ha brukt ASK eller noe lignende?
Spar oss for denne meta-diskusjonen. Vi vet alle at ASP står bak.
Det er Aksjerik som tar hevn
Trapper opp, heis ned
Jeg tenker det er sannsynlig, om det på listene også denne gang viser at vedkommende har dumpet. Ble det gjort ulikt de andre gangene. Det er et svært tydelig svar på tiltale. Det kostet mye penger å gjøre det på denne måten. Her flyttet han i tilfelle bid over 10% ned for så å dumpe.
Jeg tolker det som at vedkommende har fått en juridisk avklaring.
Selv på utsiden av aksjen er dette groteskt å følge med på. Det er mange som sitter med en følelse av å bli rævkjørt. Snakker sv erfaring. Men igjen, jeg har tilpasset min handel i funcom. Benyttet også denne dumpen til å ta posisjon.
Mulig han har fått en juridisk tolkning fra en advokat - men jeg tviler på at han har gått til økokrim/finanstilsynet og fått carte blanche til å manipulere kursen.
Det blir rent hypotetiskt. Saken måste komma upp i ljuset innan den kan prövas.
Han har penger og nødvendig kontakter til å få avklart dette kjapt.
Og, hadde det vært meg som ble satt i galgen hadde jeg vært ganske kjapp i vendingen og fått en avklaring fra nettopp de du nevner.
Jeg kjøpte litt på åpning i dag, litt usikker på hva jeg synes om den handelen
For en herlig dag
Vi er mange som har belyst dette ovenfor Oslo Børs og Finanstilsynet , i over 2 år nå…
Men da er egentlig alt lov på børsen da? For noe særlig verre type manipulasjon enn dette er knapt mulig å få til.
"Hei! Tenkte jeg skulle drive utstrakt manipulasjon i Funcom de nærmeste par årene! OK med dere?
Klem fra Bergen "
Enig
Du er jo så heldig som får lov til å eie Funcom som faktisk er opp mer enn 9% i år, og som er gjeldfrie og har svært gode utsikter. De gjør jo alt riktig. Nei, bruk denne muligheten til å ta et glass vin og kos deg, vel vitende om at du eier aksjer i denne suksessbedriften. Men at du ikke vil tjene noe penger på aksjekursen fordi en kødd sitter og ødelegger må du ikke fokusere på. Da kan det bli for mye alkohol.
«Og forresten jeg har Pareto med på laget. Algoritme produktet deres er vel godkjent av dere? APS»
Jadå, det har jag också gjort. Men det måste ju vara något att avklara i en juridisk avklaring. Och på det sättet har inte saken prövats tidigare.
Er vel det høyeste prosentmessige fallet intradag på siden januar 2017 - hvis ikke tidligere. Uten nyheter i markedet - bytt børs.
Volumet er også uvanlig høyt.