Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Håper at forventingene til Twichcon sin CE" surprise" ikke bli for store, slik at vi får flere dumper/“dypdykk”. Ref CCC skuffelsen der alle håpet på Darkborn….

1 Like

Hele bygget har følgende
Total Size
27,980 sqft

fordelt over 2 etasjer og kanskje 2 bygninger.

Funcom er i en etasje så jeg tipper de har i underkant av 10.000Sqft

The common consensus is that in 2018 you need to sell at least 2,000 copies a day to stay on Steam’s list of top-selling games

De selger over 2000 pr dag iværtfall :wink:

Vet ikke om det er postet her før, men er en ny slotmachine fra NetEnt nå med en interessant karakter:

Old news gitt. Ikke mye som går dette forumet hus forbi!

Upcoming partner program???

1 Like

Kanskje surprisen er at de har leid inn en arnold look-alike til twitchcon ? Jeg tror på det så blir jeg iallfall ikke skuffet :wink:

1 Like

Kan det være at CE-surprisen er rettet mot content creatorene?

image

3 Likes

Var godt lastet før de to forrige hendelsene, ble skuffet hver gang, så nå når jeg er på 20% av max, så skjer det garantert noe fett. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jeg tror du får rett :slight_smile:

Så du håper på Arnold look-alike ? :stuck_out_tongue:

Jeg håper vi får mounts, sorcery eller settlement system . Mounts er kanskje det som på kort sikt vil generere mest cash men et veldig bra settlement system er nok det som vil få folk til å bruke mer tid i spillet. Tror uansett at vi ikke får noen av disse og blir ikke overasket om @arcone får rett.

3 Likes

Dette har de hatt lenge.

Folk som streamet Mutant kunne linke til Xsolla hvor streameren fikk % Cuts av salg.

Jeg tipper det er snakk om en strømlinjeformet version av dette programmet.

3 Likes

bilde

Jeg har tidligere vært i kontakt med Funcom om content creator-opplegget i starten av CE. Var kjempe bra opplegg da, så de har sikkert videreutviklet det mye. Synes det er kjempe kult at de også bryr seg om de små streamerne/youtuberne.

Flyttar in till nya kontoret om 2 månader.

1 Like

Tok av etter at spillet ble en del av PS+ abonnementet… Da fikk man 3+ nye millioner spillere.

@colzjek har kanskje data fra før spillet ble en del av ovennevnte ^

Edit: Mener å huske at det på et tidspunkt plutselig ble en brutal endring i antall reviews i den forstand at det økte sterkt. Det fant vel sted før PS+ også.

1 Like

Fra 2450 -> 8750 her i vår. :slight_smile:

4 Likes

Pusten er slått ut av aksjonærene :roll_eyes:

Kommer det litt info om f.eks coop-shooter så blir det nok liv i leiren :partying_face:

1 Like

Jeg skjønner ikke at man velger å være veldig lavt vektet nær bunnen av en tradingrange… Jeg girer igjen jeg og satser på noen kjappe kroner opp iløpet av tiden frem mot MoM om en måneds tid👍

8 Likes