Håper at forventingene til Twichcon sin CE" surprise" ikke bli for store, slik at vi får flere dumper/“dypdykk”. Ref CCC skuffelsen der alle håpet på Darkborn….
Hele bygget har følgende
Total Size
27,980 sqft
fordelt over 2 etasjer og kanskje 2 bygninger.
Funcom er i en etasje så jeg tipper de har i underkant av 10.000Sqft
The common consensus is that in 2018 you need to sell at least 2,000 copies a day to stay on Steam’s list of top-selling games
De selger over 2000 pr dag iværtfall
Vet ikke om det er postet her før, men er en ny slotmachine fra NetEnt nå med en interessant karakter:
Old news gitt. Ikke mye som går dette forumet hus forbi!
Upcoming partner program???
Kanskje surprisen er at de har leid inn en arnold look-alike til twitchcon ? Jeg tror på det så blir jeg iallfall ikke skuffet
Kan det være at CE-surprisen er rettet mot content creatorene?
Var godt lastet før de to forrige hendelsene, ble skuffet hver gang, så nå når jeg er på 20% av max, så skjer det garantert noe fett.
Jeg tror du får rett
Så du håper på Arnold look-alike ?
Jeg håper vi får mounts, sorcery eller settlement system . Mounts er kanskje det som på kort sikt vil generere mest cash men et veldig bra settlement system er nok det som vil få folk til å bruke mer tid i spillet. Tror uansett at vi ikke får noen av disse og blir ikke overasket om @arcone får rett.
Dette har de hatt lenge.
Folk som streamet Mutant kunne linke til Xsolla hvor streameren fikk % Cuts av salg.
Jeg tipper det er snakk om en strømlinjeformet version av dette programmet.
Jeg har tidligere vært i kontakt med Funcom om content creator-opplegget i starten av CE. Var kjempe bra opplegg da, så de har sikkert videreutviklet det mye. Synes det er kjempe kult at de også bryr seg om de små streamerne/youtuberne.
Flyttar in till nya kontoret om 2 månader.
Tok av etter at spillet ble en del av PS+ abonnementet… Da fikk man 3+ nye millioner spillere.
@colzjek har kanskje data fra før spillet ble en del av ovennevnte ^
Edit: Mener å huske at det på et tidspunkt plutselig ble en brutal endring i antall reviews i den forstand at det økte sterkt. Det fant vel sted før PS+ også.
Fra 2450 -> 8750 her i vår.
Pusten er slått ut av aksjonærene
Kommer det litt info om f.eks coop-shooter så blir det nok liv i leiren
Jeg skjønner ikke at man velger å være veldig lavt vektet nær bunnen av en tradingrange… Jeg girer igjen jeg og satser på noen kjappe kroner opp iløpet av tiden frem mot MoM om en måneds tid👍